מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"זעקת שבר וכאב": רן דנקר בשיר חדש על המצב

דנקר מצטרף לשורה של זמרים ומוציא שיר שמדבר על המצב בישראל, דנקר כתב כי "השיר הזה לא מנסה להיות היום שאחרי ולא שיר נחמה- הוא שיר למדינה שהשתנתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 19:33 כח בשבט התשפד

"זעקת שבר וכאב": רן דנקר בשיר חדש על המצב
רן דנקר, צילום: אור דנון

נראה כי אין אמן שלא הוציא שיר משלו על המלחמה שמתחוללת בישראל, עכשיו מצטרף גם הזמר רן דנקר, שמוציא היום (ד') שיר חדש על המצב. רק אמש בחר דנקר כשופט בכוכב הבא את הנציגה שלנו לאירווזיון.

"אחרי תקופה שלא הצלחתי ליצור מוזיקה"

דנקר שיתף את השיר וכתב: "היום בדיוק לפני ארבעה חודשים המציאות של כולנו השתנתה, ואחרי תקופה שלא הצלחתי ליצור מוזיקה חדשה כי הלב והמחשבות היו כבדות מדי, נוצר השיר הזה מתוך זעקת שבר וכאב. משהו ביום הזה נשבר בכולנו ומה שהיה כבר לא יהיה הכל נראה אחרת".

דנקר כתב כי :"השיר הזה לא מנסה להיות היום שאחרי ולא שיר נחמה - הוא שיר למדינה שהשתנתה, לתחושה שאין אבא ואמא, שאין מי שינחם אותנו שיגיד שהכל יהיה בסדר. תגידי, איפה את? איפה אתם?
"כשהידיים מחפשות ימים עוברים לאט" - עכשיו האדמה בוערת והיקרים שלנו נלחמים כדי להשיב את האנשים שלנו הביתה. ולצד כל זה הבחירה שלנו היא להמשיך ללכת, להמשיך לצעוד, כי אין ברירה. כי זאת הישרדות האדם". הוא חתן וכתב "אני מתפלל שמתוך השבר תצמח מציאות חדשה וטובה יותר ושנמשיך לרקוד ולשחק על האדמה הזאת שאנחנו כל כך אוהבים".