יוסף חדאד התפוצץ על כתב חדשות 13 בשידור: "סתום את הפה"

פעיל ההסברה זעם על הטיפול הרפואי שמקבלים בני משפחתו של הנייה בישראל והתפוצץ בשידור על כתב חדשות 13 שהתנגד לדבריו: "אתה לא מבין כלום, אתה אדם חלש" | אלמוג בוקר הגיב: "בוא נדבר בצורה מכובדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 12:42 כח בשבט התשפד

יוסף חדאד התפוצץ על כתב חדשות 13 בשידור: "סתום את הפה"
יוסף חדאד מתפוצץ בשידור, צילום: צילום מסך

יוסף חדאד, אחד מפעילי ההסברה המובילים של מדינת ישראל, הגיע להתראיין בערוץ 13 וזעם על הטיפול הרפואי שמקבלים קרובי משפחתו של אסמאעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של החמאס, במדינת ישראל. "נגמרה החגיגה", הכריז חדאד, וקרא לשלול את האזרחות לבני המשפחה: "זה תמיכה בטרור, תמיכה באנשים שעשו רצח, טבח, אונס".

יוסף חדאד התפוצץ בשידור: "סתום את הפה, אדם חלש"

גיל תמרי, עורך חדשות החוץ של חדשות 13 שנכח בזמן השידור, התפרץ לדבריו: "איזה שטויות אתה מדבר", טען, "אתה מדבר בלהט". חדאד התפוצץ מבלי לדעת במי מדובר: "מי שאומר שטויות שיסתום את הפה!", צעק, "סתום את הפה! אתה לא מבין כלום, אתה עדיין בשישי באוקטובר. אין לי מושג מי אתה - אתה אדם חלש".

אלמוג בוקר, העיתונאי שנכח באולפן, ניסה להרגיע את הרוחות: "מי שמדבר איתך זה גיל תמרי, אתה יכול לא להסכים איתו אבל אתה לא יכול להגיד לו לסתום את הפה", ביקש, "בוא נדבר בצורה מכובדת. אני לא מוכן לקבל אמירות כאלה - בטח כשמדובר בכתבים של הערוץ".