קרן פלס מתנצלת: עשינו את הכי טוב שלנו

הזמרת ושופטת הריאליטי מסכמת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה את העונה של "הכוכב הבא", שעלתה במקביל למלחמה ומגיעה כעת לסיומה: "עשינו את הכי טוב שלנו, וגם אם זה לא תמיד יצא טוב, משהו נכנס ללב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 17:08 כז בשבט התשפד

קרן פלס מתנצלת: עשינו את הכי טוב שלנו
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הערב (ג') תגיע לסיומה העונה של "הכוכב הבא" בקשת 12, שעלתה לאוויר ושודרה במקביל למלחמה. התכנית עלתה לאחר התלבטויות ארוכות בערוץ ובמסגור של מהדורה מיוחדת לאור המצב, בהשתתפות חיילים ועם תזכורות בלתי פוסקות לחטופים שעדיין בעזה. כעת קרן פלס, אחת השופטות בתכנית, מסכמת עונה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "חושבת על הדרך שעברנו וכמה מורכב היה", כתבה, והוסיפה בסוגריים: "עדיין".

קרן פלס: "בין שיר לדיבור לסיפור, דיברנו רק על החטופים והחטופות"

פלס תיארה את התחושות עם עליית העונה: "המדינה התעוררה לחלום בלהות ואיך אפשר בכלל לחלום כשאין סוף ללילה", כתבה, "עשינו את הכי טוב שלנו, וגם אם זה לא תמיד יצא טוב, משהו נכנס ללב". על גבי תמונה עם הזמר רן דנקר, הפרטנר שלה לשולחן השיפוט, היא כתבה: "אני רוצה לספר לכם שבין שיר לדיבור לסיפור, דיברתי עם השכן שלי פה מימין רק על החטופים והחטופות ואיך אפשר עוד להשתמש בבמה שניתנה לנו כדי להשמיע את כולם".

בהמשך הזמרת הודתה כי השופטים כולם כאבו את הנופלים והנופלות במלחמה, וביניהם גם אלו שהשתתפו בתכנית ונפלו בקרב אחרי האודישן שלהם. פלס קבעה: "במלחמה הזאת רק מפסידים, אבל הרוח שלנו ממשיכה לנצח. תכף נבחר זמרת שתשמיע את קולנו לעולם וכמה זה חשוב שקולנו ישמע. דווקא השנה! על המוח שלהם!".

צפו: קרן פלס עם בתו של יוסי שרעבי ז"ל שנחטף ונרצח בעזה