מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החברה הטובה של שרה נתניהו זועמת: "לא מאמינה"

אשת העסקים שידועה בקרבתה לשרה נתניהו תקפה בחריפות את חברי הכנסת דודי אמסלם וטלי גוטליב לאחר שהתכתשו על בימת הכנסת: "לא מאמינה לשטויות שאני רואה ושומעת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 16:14 כז בשבט התשפד

החברה הטובה של שרה נתניהו זועמת: "לא מאמינה"
ניקול ראידמן, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

ניקול ראידמן היא אשת עסקים הידועה גם כמקורבת למשפחת נתניהו, וחברה קרובה של שרה. ראידמן שידועה בתמיכתה במפלגת הליכוד יצאה היום בחריפות נגד חברי הכנסת דודי מאסלם וטלי גוטליב. בסטורי שהעלתה באינסטגרם תקפה: "כמצביעת ליכוד, אלו הם לא חברי הכנסת שמייצגים אותי". ראידמן הוסיפה: "לא מאמינה לשטויות שאני רואה ושומעת".

גוטליב: "אמסלם צעק עליי שהוא יעיף אותי מהמפלגה ושאני אסתום"

כזכור, חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה אתמול את השר אמסלם כאשר נאמה במליאת הכנסת: "השר אמסלם צעק עליי שהוא יעיף אותי מהמפלגה ושאני אסתום ואני אשתוק. במיזוגניות שאין לתפוס, שזאת גם לא פעם ראשונה שאני זוכה ליחס המחפיר הזה כי אני לובשת חצאית".

דודי אמסלם: "אנחנו נעיף אותך, לא היה בליכוד חברת כנסת כזו"

קודם לכן במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד נצפו חברי הכנסת דודי אמסלם וטלי גוטליב בקרב צרחות פנים אל פנים. תחילה פנה אמסלם לגוטליב ואמר לה: "תפסיקי להפריע לאנשים, תעופי מפה אנחנו נעיף אותך". גוטליב לא נשארה חייבת וענתה לו: "מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן".

בתגובה על אמירה זו, פתח אמסלם את הפה על מנת שגוטליב תריח אותו, ואמר: "אנחנו נעיף אותך, לא היה בליכוד חברת כנסת כזו. את כל פעם עושה את זה, נמאס כבר". גוטליב ענתה לו בכעס: "אתה לא תאיים עליי, אני לא מקבלת הוראות ממך, מי אתה?".

השר אמסלם

השר אמסלם, צילום: פלאש 90. הדס פרוש