קורין גדעון שמה סטופ: "די, אני לא פח זבל"

כוכבת האינסטגרם המוכרת קיבלה הערות מגעילות בתגובה לסטורי שהעלתה, והפעם בחרה לא לשתוק. "מה זה המרמור הזה, ולמה אני הכתובת שלך? תשפריצי את זה על הבעל שלך, על הילדים שלך, על ההורים שלך. תפסיקי, אל תעשי את זה אצלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 11:39 כז בשבט התשפד

קורין גדעון שמה סטופ: "די, אני לא פח זבל"
קורין גדעון, צילום: באדיבות המצולמת

כחלק מהעבודה שכוללת גם חשיפה אישית לא מעטה, אושיית רשת נדרשת לא פעם גם להכיל תגובות לא נעימות בהכרח. מגישת הטלוויזיה לשעבר קורין גדעון, המחזיקה חשבון אינסטגרם פעיל עם מאות אלפי עוקבים, שיתפה אתמול (ב') את ההודעות המוזרות למדי שהיא מקבלת מעוקבת מסוימת, עוקבת שהחליטה לזלזל בה בכוונת מכוון, "היא לא מפספסת אף סטורי כבר שנתיים, ורק מגיבה מגעיל. נאלצתי לחסום אותה".

בסרטון זועם שהעלתה לאחר מכן היא מותחת ביקורת על התופעה: "באמת, אתן מכירות אותי, הנטייה שלי היא לא להתייחס לזה, אני בדרך כלל חוסמת, מדפדפת ועוברת הלאה כי באמת זה לא מעניין אותי. אני יודעת שזה מרמור שלה עם עצמה. גם ב99% התגובות הן חיוביות ומפרגנות. אבל וואלה, לפעמים אני רואה כזה דבר וזה באמת פוגע. עולה לי מזה", אמרה.

קורין גדעון: "כן, אני אחנך אנשים"

אחר כך היא פנתה ישירות לאותה אחת ואמרה: "שנתיים שלמות מגיבה לי רק רעל. שנתיים אין לך משהו סביר להגיד? מה זה המרמור הזה, ולמה אני הכתובת שלך? תשפריצי את זה על הבעל שלך, על הילדים שלך, על ההורים שלך. תפסיקי, אל תעשי את זה אצלי. וכן, אני אחנך אנשים. לא יכתבו לי ככה, ולא ידברו אליי ככה. כי די, אני לא פח זבל, ובמקום הזה יכבדו אותי. וגם אם לא סובלים אותי, אל תסבלו אותי בשקט. אל תעקבו וזהו, ואל תהיו פה". נקווה שהמילים הרעות יעלמו בפח האשפה לעולמים.