משפחת המלוכה מכחישה את השמועות על קייט מידלטון: "שטויות מוחלטות"

מאז שוחררה מבית החולים לאחר 14 ימי אשפוז, החלו לרוץ שמועות על מצבה הרפואי של קייט מידלטון וספקולציות לגבי סיבת האשפוז. בארמון החליטו ביקשו להכחיש ולהבהיר באופן רשמי: "זה לא מקרה של תרדמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 11:08 כו בשבט התשפד

משפחת המלוכה מכחישה את השמועות על קייט מידלטון: "שטויות מוחלטות"
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

אחרי 14 ימים בהם הדוכסית קייט מידלטון הייתה מאושפזת בבית החולים, בעקבות ניתוח בטן מתוכנן שעברה, היא שוחררה לביתה. על פי דיווחים מחו"ל, עוזרים מלכותיים אמרו שהיא "מתקדמת יפה", אך הסופרת המלכותית אנג'לה לוין דווקא הביעה דאגה וטענה שקייט עברה "ניתוח רציני מאוד". בשיחה עם "GB new" היא טענה: "כיום לא מחזיקים אנשים בבית חולים כל כך הרבה זמן".

"זה בטח היה ניתוח מאוד רציני"

לוין הוסיפה כי מתבקש שהנסיכה תשוב מהר, וכדוכסית במעמדה היא יכולה להשיג אחיות ורופאים בהינף אצבע. "זה בטח היה ניתוח מאוד רציני ואנחנו שומעים שהיא לא תקיים התחייבויות עד אחרי חג הפסחא", המשיכה, "גם זה די מדאיג. אף אחד לא יגיד שהיא צריכה לחזור מוקדם יותר כמובן, אבל זה מהווה דאגה". היו גם מי שטענו שחייה של הדוכסית היו בסכנה, וייתכן שתיאלץ להיכנס לתרדמת.

השמועות על מצבה הרפואי של קייט מידלטון: "שטויות מוחלטות"

במשפחת המלוכה נחשפו לשמועות, מה שגרם לארמון קנסינגטון לפרסם הכחשה נחרצת ולהבהיר כי מדובר ב"שטויות מוחלטות". כדי לשים סוף לספקולציות על מצבה הבריאותי של הדוכסית, החליטו לספק פרטים מטעמם. בשיחה עם "people magazine" דובר הארמון דחה את האפשרות של תרדמת, והבהיר כי ההליך הרפואי הוכרז כהצלחה וכעת הנסיכה מתאוששת בביתה.