מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מגישת החדשות רומנטית: "כיף שחזרת הביתה, הכלים בכיור לא ינקו את עצמם"

לאחר 117 ימים בהם שירת במילואים, בן זוגה של הילה קורח השתחרר וזכה לפוסט מאשתו. "את לא יכולה לא ליפול לתהומות הייאוש. למרות כל החושך יש פה הרבה אור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/24 09:19 כה בשבט התשפד

מגישת החדשות רומנטית: "כיף שחזרת הביתה, הכלים בכיור לא ינקו את עצמם"
הילה קורח, צילום: עדי אורני

מגישת החדשות הילה קורח שיתפה שבן זוגה השתחרר מהמילואים, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה על התחושות השונות במהלך התקופה: "אחרי 117 יום דרור השתחרר", כתבה, "יש משהו מרומם נפש במחשבה על מאות אלפי האנשים שעזבו את הכל ב-7 באוקטובר כדי לשמור עלינו. הוכחה ניצחת שלמרות כל החושך שמקיף אותנו יש פה גם הרבה מאוד אור".

הילה קורח: "אי אפשר שלא ליפול לתהומות הייאוש והדיכאון"

"ועדיין", סייגה קורח, "כשזה בבית שלך עם ילדים ועבודה ובמסגרת החרדה הכללית שהתקופה הזו הביאה איתה, את לא יכולה שלא ליפול מידי פעם לתהומות הייאוש והדיכאון. אז, הו אז, את מגלה ביתר שאת איזה אנשים מעולים עוטפים אותך ועוזרים לך גם כשאת חושבת שאת בסדר ובעצם לא כל כך (וגם כשאת מתפרקת כמובן). את גם מגלה שוב איזה נסיכי מילואים מקיפים את בן הזוג שלך, שגם לא חסין הרמטית באירוע הזה, ופתאום את נזכרת בשביל מה שווה להילחם".

הילה קורח

הילה קורח צילום: Moshe Shai,FLASH 90

מגישת החדשות הוסיפה: "אז תרימו לעצמכן ולעצמכם כל התומכים מהעורף והלוחמים בחזית - אתם אש! יש עוד כל כך הרבה אנשים שלא ראו בית הרבה מאוד זמן, בזיעה ובכפור כך שכל שנותר לייחל הוא שיחזרו כולם! - החטופות והחטופים, ולהבדיל, החיילות והחיילים - בריאים ושלמים הביתה במהרה בקרוב בימינו. ויפה שעה אחת קודם" כתבה.