איים וקיים: בגלל נתניהו - ינון מגל תובע רבע מיליון שקלים

אחרי מכתב ההתראה: מגיש ערוץ 14 תובע את הפעיל משה רדמן ב-225,000 שקלים על פרסומיו כי ינון מגל מתודרך על ידי נתניהו על בסיס קבוע

חדשות כיפה חדשות 01/02/24 16:53 כב בשבט התשפד

איים וקיים: בגלל נתניהו - ינון מגל תובע רבע מיליון שקלים
ינון מגל, צילום: תומר שלום

מגיש תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, תובע את פעיל המחאה משה רדמן לאחר שסירב להתנצל על דבריו חרף האולטימטום הציב לו אתמול (ד'). מגל תובע את רדמן בסכום של 225,000 שקלים. בכתב התביעה שהגיש עורך הדין מיכאל דבורין נטען כי "הפרסומים המשמיצים של הנתבע מהווין לשון הרע חריפה במיוחד כלפיו".

בכתב התביעה צוינה גם התבטאות חריפה של רדמן שהאשים את ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו בקבלת תדרוכים על בסיס קבוע מראש הממשלה, והוסבר כי "רדמן האשים את מגל כי הוא איננו עיתונאי עצמאי בדעותיו אלא מתודרך באופן קבוע מסביבתו הקרובה של ראש הממשלה".

הציוץ עליו נתבע משה רדמן:

התביעה נגד משה רדמן: "האשים את מגל בקבלת הטבות בתמורה לסיקור אוהד"

עוד נטען בכתב התביעה כי רדמן האשים את מגל בקבלת הטבות בתמורה לסיקור אוהד עבור נתניהו במסגרת יחסים של "שוגר דדי". "הביטוי שוגר דדי נפוץ בקרב הציבור ככינוי לגבר המעניק הטבות בתמורה לקשרים חברתיים" הוסבר בכתב התביעה והודגש כי השמצה זו מעלה את הטענה כי מגל מקבל מנתניהו תמורה כספית כזו או אחרת בתמורה לקיום הוראותיו.

כתב התביעה נגד משה רדמן

כתב התביעה נגד משה רדמן צילום: ללא

התביעה של ינון מגל: "להורות לנתבע לשלם סך של 225,000 שקלים"

עורך דין מיכאל דבורין שנבחר לייצג את מגל חתם את מכתב ההתראה: בית המשפט הנכבד מתבקש לחייב את הנתבע לפרסם הבהרה בפורום ובתפוצה דומה שהדברים המפורטים לעיל שיוחסו לתובע לא היו נכונים כלל ועיקר והוא חוזר בו מהדברים. לפיכך מבוקש בית המשפט לזמן את הנתבע לדין ולהורות לו לשלם לתובע בהתאם לפירוט דלעיל סך של 225,000 שקלים.