נרקיס ביקשה סליחה על התוכן הרגיש: "מה אעשה שזה הבית שלי"

הזמרת האהובה ציינה עם עוקביה את "יום גוש קטיף", ושיתפה את השיר בה צילמה עם תושבי גוש קטיף, וביקשה סליחה על כך שהתוכן עלול להיות שנוי במחלוקת. "אם לא הייתי רואה את כל הלבבות שנשברו, אולי לא הייתי מעלה את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/24 13:18 כב בשבט התשפד

נרקיס ביקשה סליחה על התוכן הרגיש: "מה אעשה שזה הבית שלי"
נרקיס, צילום: מיכאל מישייב

הזמרת המוכרת נרקיס שיתפה היום (א') בחשבון האינסטגרם שלה את הקליפ לשיר "אם ננעלו", בו ביחד עם תושבי גוש קטיף לשעבר, היא מציגה תמונות וסרטונים מהחיים שהיו לה שם. "היום מציינים במערכת החינוך את יום גוש קטיף", פתחה הזמרת, "אם לא הייתי גרה שם מגיל חמש עד הפינוי, ולא הייתי רואה ממש בעיניי איך הבית שלנו נהרס, את הלבבות שם נשברים ואת החיילים נקרעים בכאב, אולי לא הייתי מעלה תוכן כזה רגיש ושנוי במחלוקת במיוחד בזמנים האלו, אבל מה אעשה שזה היה הבית שלי"

נרקיס: "אנחנו הטובים פה בסיפור"

"אלו היו החיים שלי", המשיכה, "ביום גולשת ובלילה משחקת בייסבול במגרש. אבא היה יוצא לחממות ואמא לגן שלה. לא שהיה שם קל, איבדתי בן דוד שנרצח על ידי הפועל שעבד אצלו בחממות ועוד הרבה אנשים שנטבחו בגוש. אני לא מדינאית, ברוך השם והפוליטיקה מאחורי הצעד הזה לא הסיפור פה בכלל. אני עושה מוזיקה וכותבת על הגיטרה את החיים שלי, אבל אני כן יודעת להגיד שהעם שלנו צריך חיבוק ולהיזכר שאנחנו הטובים פה בסיפור, נתנו את הבית שלנו את הלב שלנו ומאז רק הכאיבו לנו רצחו וחטפו אותנו" כתבה.