עידן עמדי שוחרר לביתו וקיבל את הבשורה הקשה: "מלחמה ארורה"

לאחר שחזר לביתו מהאישפוז הממושך, קיבל עמדי את הידיעה על מות חברו לצוות, השלישי במספר שנפל במלחמה. הוא כותב: "כמעט לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו רגע, אוהב אתכם ומתגעגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/24 07:39 כב בשבט התשפד

עידן עמדי שוחרר לביתו וקיבל את הבשורה הקשה: "מלחמה ארורה"
עידן עמדי, נפרד מחבריו ליחדיה, צילום: Miriam Alster,Flash90

עידן עמדי ריגש מדינה שלמה כשעמד מול המצלמות וסיפר על הקרב הקשה בו נפצע ועל חבריו הטובים שנפלו בקרב, אלא שעם חזרתו הביתה נודע לו על חבר נוסף לצוות שנהרג בקרבות בעזה, אלירן יגר ז"ל. מספר ימים חלפו מאז ועמדי שיתף את עוקביו בתחושות הקשות וספד לחבריו הטובים.

"כמה דקות אחרי הטלפון צלצל"

"ביום חמישי שעבר חזרנו הביתה מבית החולים, אחרי מסיבת העיתונאים ומיליוני ההודעות והשיחות שהיו, פעם ראשונה לפגוש את הילדים, להריח ריח מוכר של בית, כמעט שפיות" הוא כותב. ואז הגיעה הבשורה הקשה, הוא כותב: "אחרי שהילדים נרדמו נזרקתי על הספה והיה רגע של שקט מכל הטירוף שעברתי מאז הפציעה. כמה דקות אחרי הטלפון צלצל ובישר שיגר נהרג" כותב עמדי.

אלירן יגר ז"ל

אלירן יגר ז"ל צילום: דובר צה"ל

"שלושה לוחמים מאותו צוות סדיר איבדנו במלחמה הארורה הזו"

"יגר זה אלירן יגר ז"ל, היינו יחד בצוות בסדיר. היה אדם רגוע, היה בו מן יציבות פנימים כזו חזקה, אדם זהיר והגיוני, כמעט לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו רגע" משתף עמדי. הוא מסכם את התחושות הקשות: "שלושה לוחמים מאותו צוות סדיר איבדנו במלחמה הארורה הזו: אלכסיי שמקלב, עקיבה יסינסקי ואלירן יגר זכרם לברכה. אם היה לי ספק הוא נעלם, אלוהים לוקח אליו את הטובים, הכי טובים. אוהב אתכם ומתגעגע" כותב עמדי.