פרטים מדאיגים על מצבה של קייט מידלטון: "אף אחד לא יגיד את זה"

למרות השמועות על כך שמצבה של קייט מידלטון משתפר לאחר ניתוח הבטן שעברה, יש מי שמודאגים מהשהות הארוכה בבית החולים ומהבחירה של הדוכסית לבטל את האירועים הקרובים: "היום לא מחזיקים אנשים בבית חולים כל כך הרבה זמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/24 15:48 כא בשבט התשפד

פרטים מדאיגים על מצבה של קייט מידלטון: "אף אחד לא יגיד את זה"
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

אחרי 14 ימים בהם הדוכסית קייט מידלטון הייתה מאושפזת בבית החולים, בעקבות ניתוח בטן מתוכנן שעברה, השבוע היא סוף סוף שוחררה לביתה. על פי דיווחים מחו"ל, עוזרים מלכותיים אמרו שהיא "מתקדמת יפה" וכעת תמשיך להתאושש בבית. חזרתה של קייט לתפקידים הרשמיים תהיה תלויה בייעוץ רפואי קרוב יותר למועד, וויליאם יחזור להתקשרויות פומביות ברגע שהיא תוסדר.

"אף אחד לא יגיד שהיא צריכה לחזור מוקדם יותר כמובן, אבל זה מהווה דאגה"

למרות הדיווחים כי הדוכסית במצב טוב, נראה שמדובר במשהו חמור יותר ממה שמנסים לספר בארמון. הסופרת המלכותית אנג'לה לוין הביעה את דאגותיה לגבי ניתוח הבטן המסתורי וטענה שקייט עברה "ניתוח רציני מאוד" והוסיפה כעדות את השהות הארוכה של הנסיכה בבית החולים. בשיחה עם "GB new" היא טענה: "כיום לא מחזיקים אנשים בבית חולים כל כך הרבה זמן".

לוין הוסיפה כי מתבקש שהנסיכה תשוב מהר, וכדוכסית במעמדה היא יכולה להשיג אחיות ורופאים בהינף אצבע. "זה בטח היה ניתוח מאוד רציני ואנחנו שומעים שהיא לא תעשה אירוסים עד אחרי חג הפסחא", המשיכה, "גם זה די מדאיג. אף אחד לא יגיד שהיא צריכה לחזור מוקדם יותר כמובן, אבל זה מהווה דאגה". בנתיים, בעלה הנסיך וויליאם ויורש העצר פינה גם הוא את זמנו בכדי לסייע לאשתו בהתאוששות ולהקדיש זמן לשלושת ילדיהם.