מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האיש והגבות: אילון לוי מגיע לארץ נהדרת

אחרי שהופיע באינספור ערוצי תקשורת והצליח להצחיק מדינה שלמה כשהרים את הגבות: המסבירן הישראלי אילון לוי מקבל דמות בארץ נהדרת הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 18:25 כ בשבט התשפד

האיש והגבות: אילון לוי מגיע לארץ נהדרת
אילון לוי בארץ נהדרת, צילום: צילום מסך, קשת 12

אילון לוי, בכיר במערך ההסברה הישראלי שמייצג את ישראל בעולם עם מבטא בריטי כובש וידע מרשים, מגיע שוב למסך שלנו רק שהפעם בגרסא קצת אחרת: המסביר האהוב מגיע לארץ נהדרת.

לוי לקח על עצמו מתחילת המלחמה חלק גדול מהייצוג של ישראל בתקשורת העולמית. הוא ישראלי שגדל באנגליה, לכן האנגלית שלו היא ללא רבב ומה שמוסיף להופעה התקשורתית המוצלחת שלו היא הרמת הגבות המופתעת שלו שזכתה לאינספור חיקויים ברשת. למי שלא בעניינים: מדובר בראיון שנתן לערוץ באנגליה סביב עסקת החטופים הראשונה, שם נשאל האם ישראל מעריכה את חיי הפלסטינים פחות משום שאנחנו משחררים 3 אסירים תמורת כל חטוף, לוי לא יכל להסתיר את ההלם על פניו מהשאלה החצופה והתגובה שלו הכתה גלים ברשת.

אילון לוי, הפנים שלנו בעולם

אילון לוי, הפנים שלנו בעולם, צילום: חיים צח/לע"מ

נזכיר כי השבוע, בעקבות החשיפה של דפנה ליאל שהופעותיו של לוי יצומצמו בתקשורת, זאת בשל התערבות של שרה נתניהו שלא אהבה את העובדה שלוי היה מפגין בקפלן לפני המלחמה, פנה יו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ הסברה בוועדת החוץ והביטחון זאב אלקין, לראש מערך ההסברה הלאומי וביקש הסבר לגבי הדיווח כי הופעותיו של אילון לוי בתקשורת העולמית יצומצמו ושאל: "האם יש כוונה לצמצם את פעילותו של המסביר במערך ההסברה, אילון לוי? אם כן, מדוע?".