בשורות טובות בממלכה: הדרמה הרפואית של קייט מידלטון הסתיימה

אחרי שבועיים בבית החולים, בעקבות ניתוח בטן מתוכנן שעברה, הדוכסית מווילס שוחררה. עוזרים מלכותיים מסרו שהנסיכה "מתקדמת יפה" בתהליך ההחלמה וכעת תמשיך להתאושש מהבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 15:42 יט בשבט התשפד

בשורות טובות בממלכה: הדרמה הרפואית של קייט מידלטון הסתיימה
קייט מידלטון שוחררה מבית החולים, צילום: shutterstock

בשורות טובות בממלכה: אחרי 14 ימים בהם הדוכסית קייט מידלטון הייתה מאושפזת בבית החולים, בעקבות ניתוח שעברה בבטנה, היא סוף סוף שוחררה לביתה. על פי דיווחים מחו"ל, עוזרים מלכותיים אמרו שהיא "מתקדמת יפה" וכעת תמשיך להתאושש מהבית.

אחרי 14 ימים: קייט מידלטון שוחררה מבית החולים

חזרתה של קייט לתפקידים הרשמיים תהיה תלויה בייעוץ רפואי קרוב יותר למועד, וויליאם יחזור להתקשרויות פומביות ברגע שהיא תוסדר. בנתיים המלך צ'ארלס, שאושפז באותו השבוע של כלתו, נשאר במרפאת לונדון.

הניתוח שעברה קייט היה מתוכנן ובעקבותיו ביטלה הנסיכה את כל התכניות הקרובות, ופינתה את הזמן להתאוששות. "הנסיכה מווילס מעריכה את העניין שהצהרה זו תיצור", הבהירו בארמון, "היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על כמה שיותר נורמליות עבור ילדיה ורצונה שהמידע הרפואי האישי שלה יישאר פרטי. ארמון קנסינגטון יספק, לפיכך, עדכונים על ההתקדמות של הוד מלכותה רק כאשר יהיה מידע חדש ומשמעותי לחלוק".

בנוסף, ביקשה הדוכסית להתנצל בפני כל הנוגעים בדבר לגבי האירועים שנאלצה לדחות: "היא מצפה להחזיר רבים ככל האפשר, בהקדם האפשרי".