ההריונית שבעלה חטוף: "אתם חיים בשלום עם המחשבה הזאת?"

אלכס לובנוב נחטף לעזה בשבעה באוקטובר, כשאשתו נושאת בבטנה את התינוק העתידי שלהם. כעת היא פונה לעם ישראל דרך האינסטגרם שלה - עם בקשה ברורה: "אל תשאלו אותי מה שלומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 11:01 יט בשבט התשפד

ההריונית שבעלה חטוף: "אתם חיים בשלום עם המחשבה הזאת?"
היריון, אילוסטרציה, צילום: Svetlana Iakusheva,Shutterstock

בעלה של מיכל לובנוב, אלכס, נחטף בשבעה באוקטובר לעזה כשהיא נושאת את התינוק של שניהם ברחמה. כעת היא כבר נמצאת בהיריון מתקדם ועושה הכל כדי להחזיר את בעלה לפני הלידה. הבוקר (ב') היא פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, עם בקשה ברורה: תפסיקו לשאול אותי מה שלומי.

אלכס לובנוב

אלכס לובנוב צילום: מטה משפחות החטופים

מיכל לובנוב: "אל תשאלו אותי מה שלומי, שלומנו חלום בלהות שלא נגמר"

"אני מבקשת, אל תשאלו אותי מה שלומי", פתחה ההריונית, "איך את? איך את מרגישה? השאלות האלה לא רלוונטיות, הדאגה הפשוטה לשלומי ושלומנו מובנת, אתם צריכים לשאול את עצמכם מה שלום אלכס, מה שלום 136 חטופים". לובנוב השיבה על השאלה: "שלומנו חרא, שלומנו חלום בלהות שלא נגמר, ואף אחד לא יכול להבין את זה. מי שלא חווה את זה פיזית על בשרו, לא מבין".

לובנוב המשיכה וכתבה: "אז מה שלומי? אחרי 115 יום? כועסת, מאוכזבת, כואבת, מתמודדת עם טראומה, שלי, של המשפחות שלנו, כי אין לי ברירה. קמה כל בוקר בתפילה שאולי היום זה היום, שאולי היום תחזור, שכולכם תחזרו לאדמה שלכם. האדמה הזאת לא יכולה להמשיך בלעדיכם".

לסיום, פנתה לקוראים בשאלה נוקבת: "ואני מבקשת לשאול אתכם - איך אתם הייתם מרגישים אם מחר בבוקר יתפוס אותך מחבל, יגרור אותך לג'נין או לעזה, והמדינה לא תבוא להציל אותך? אתם חיים בשלום עם המחשבה הזאת? כי אני לא".