מייה שם בפוסט מצמרר: "55 יום אבל אני עדיין שם"

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, החטופה ששוחררה סיכמה 55 ימים בשבי מול 55 ימים שהיא חופשייה: "אני עדיין שם, במחשבות, בתחושות, ברגשות ובנפש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 16:48 יד בשבט התשפד

מייה שם בפוסט מצמרר: "55 יום אבל אני עדיין שם"
מייה שם , צילום: דובר צה"ל

מאז חזרה מהשבי, אחרי כמעט חודשיים, מייה שם הפכה לפנים מוכרות בכל בית בישראל. היא התארחה בתכנית "עובדה" בקשת 12, הופיעה במהדורת החדשות של ערוץ 13 והתראיינה לעיתונים השונים. מספר העוקבים שלה זינק, יותר מ-250 אלף, וכעת היא מנצלת את מעמדה הגבוה למטרה אחת: לדאוג להשבתם של שאר החטופים, אלו שעדיין שם.

מייה שם: "55 יום חופשייה - אבל אני עדיין שם, במחשבות, בתחושות, ברגשות ובנפש"

"110 יום למלחמה", פתחה את הפוסט המצמרר שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, "בשבילי זו עוד נקודת ציון. 55 יום בשבי, 55 יום חופשייה. אבל אני עדיין שם, במחשבות, בתחושות, ברגשות ובנפש. אני אמשיך להיות שם, אני אמשיך לזכור ולא לשכוח את מה שהיה שם כל חיי", הודתה בכאב, ומיהרה להגיע אל המסר שכל כך חשוב לה להעביר: "אבל עכשיו חייבים להתרכז במה שפשוט חייב לקרות - יש 136 חטופים בעזה שהלכו כמוני למסיבה, שנחטפו מביתם, שנחטפו בעת שמירה על המולדת שלנו, וחייבים להחזיר אותם!".

שם ביקשה להבהיר, כמי שהייתה שם ויודעת יותר מכולם: "אין לנו זמן לבזבז, כל יום שם מרגיש כמו נצח. תחזירו את כולם הביתה עכשיו, זו החובה של כולנו. זה יכל להיות כל אחד מכם, זו הייתה אני".