לאחר שתקף את חיים לוינסון - זה העונש שקיבל השוטר

העיתונאי חיים לוינסון תיעד שוטר תוקף אותו מחוץ לאצטדיון בזמן משחק כדורגל, ועורר סערה. השוטר נחקר במח"ש ולאחר מכן קיבל את עונשו: הרחקה מהמגרש לשבועיים בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 09:07 יד בשבט התשפד

לאחר שתקף את חיים לוינסון - זה העונש שקיבל השוטר
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

לפני מספר ימים שיתף העיתונאי ואושיית הטוויטר, חיים לוינסון, כי הותקף לטענתו על ידי שוטר בעת שהגיע לצפות במשחק כדורגל באיצטדיון טדי. במשטרה לקחו אמש (ג') את השוטר לחקירה במח"ש, ועדכנו כי השוטר הוטרחק בסיום החקירה מפעילות במגרשי הכדורגל למשך שבועיים.

כזכור, לוינסון תיעד את התקיפה מהטלפון, שיתף את התיעוד עם עוקביו בטוויטר, ותיאר את רגעי התקיפה: "הוא חנק אותי שלא יכולתי לנשום, לקח לי את משקפיים והטיח אותם בשער, שבר את המשקפיים והעדשות (יש לי צילנדר) 2000 שקל, ומה? - באתי לראות כדורגל".

המשטרה: השוטרים נחסמו והותקפו באגרופים ויריקות

במשטרה הגיבו לדבריו של לוינסון וטענו כי השוטרים פעלו לאכיפת תקנות איסור עישון באצטדיון ונקטו באלימות לאחר שנתקלו באוהדים שמנעו מהם את האכיפה בכוח. "במהלך ההתרחשות נאלצו השוטרים להשתמש בכח לאחר שנחסמו ושהותקפו באגרופים וביריקות ע"י קומץ אוהדים" נטען בהודעת המשטרה.

עם זאת, במשטרה הבהירו כי לוינסון לא היה מעורב באלימות האוהדים: "לצד התנהלות פסולה זו של מספר אוהדים אלימים, התברר כי במהלך ההתרחשות נפגע אחד מהאוהדים שהיה בסמוך, לא היה מעורב במקרה זה, תיעד את ההתרחשות ומשקפיו נשברו, זאת כתוצאה משימוש בכח של בלש משטרה כלפיו" מסרו. במשטרה הודיעו כי "ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם".