עיתונאית 13 תוקפת את הערוץ: "לעשות עם עצמנו חשבון נפש"

במהלך שידור מהדורת חדשות 13, הדהימה מוריה אסרף וולברג את יושבי האולפן וטענה כי ביקורת ראש הממשלה והציבור על האולפנים היא "לגיטימית": "אני עושה עם עצמי הרבה חשבון נפש על דברים שאמרתי כאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 08:43 יד בשבט התשפד

עיתונאית 13 תוקפת את הערוץ: "לעשות עם עצמנו חשבון נפש"
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

רגע של הלם נרשם אמש (ג') באולפן חדשות 13, כאשר במהלך שידור המהדורה המרכזית, הודיעה חברת הפאנל והעיתונאית מוריה אסרף וולברג כי לטעמה "הביקורת שיש עלינו על האולפנים היא לגיטימית". זאת לאחר תקיפות חוזרות ונשנות של ראש הממשלה ואישי ציבור נוספים על ערוצי התקשורת בזמן המלחמה: "יש כל מיני קולות והתחושה הזו שמותר לציבור גדול להרגיש, שמחלישים אותם, זה בסדר. ראש הממשלה רוכב על סנטימנט אמיתי של הרבה מאוד אנשים", אמרה.

"אני לא רוצה להגיד את דעתי על ראש הממשלה ועל הדברים שיש לו להגיד כל הזמן על האולפנים, אני אשמור את זה ליום אחר" אמרה אסרף וולברג, "אבל אני חושבת שהביקורת שיש עלינו על האולפנים היא לגיטימית".

מוריה אסרף וולברג, השיבה לדרוקר

מוריה אסרף וולברג, צילום: CC BY-SA 3.0 Ran Yehezkel , wikipediaq

"אני עושה עם עצמי הרבה חשבון נפש על דברים שאמרתי כאן"

עוד היא הוסיפה: "הביקורת הזו לא מגיעה רק מראש הממשלה, היא מגיעה כשאני פוגשת ברחוב אנשים, כולנו מרגישים את זה, זו ביקורת לגיטימית וזה בסדר גמור, מותר לנו לקבל ולשמוע את הביקורת הזו וגם לשמוע ולפעמים לעשות עם עצמנו חשבון נפש, אני עושה עם עצמי הרבה חשבון נפש על דברים שאמרתי כאן בשנה האחרונה".

היא ביקשה להדגיש כי "ראש הממשלה קל לו להפנות את האש לאולפנים מסיבותיו הפוליטיות שלו, הביקורת של ראש הממשלה מגיעה מסיבות פוליטיות, אבל יש ציבור גדול במדינת ישראל שחש את הדברים האלה כלפי יושבי האולפנים וזה בסדר".