מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עיתונאית ידיעות אחרונות נגד אנשי התקשורת: "מחרבים כל סיכוי לחיות ביחד"

עיתונאית ידיעות אחרונות החליטה להפסיק להיות מנומסת ולהבהיר לכל מי שאחראי על זיהום השיח הציבורי מסר ברור: " זה חתיכת פינוק לפלוט את הדעות שלך כמו שתינוק מוציא בננה, זה עושה אותנו חלשים, אז תתאפק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 14:23 יג בשבט התשפד

עיתונאית ידיעות אחרונות נגד אנשי התקשורת: "מחרבים כל סיכוי לחיות ביחד"
הלווית יהונתן אלישע לובר ז"ל, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

אחרי האסון הנורא שפורסם הבוקר בו נהרגו 21 לוחמים ברצועת עזה בעקבות ירי של RPG על מבנה ממולכד, שמצטרף ל3 חיילים שנהרגו מוקדם יותר באותו היום ,פרסמה עיתונאית ידיעות אחרונות דנה ספקטור ציוץ עצבני בו היא קוראת להקשיב לצוואות הנופלים: "אלף פעם האנשים הכי טובים שלנו ימותו ובכל פעם מחדש הם ישאירו צוואה, בעצם לא, זעקה. תחנון. שנפסיק עם הרפש ועם שנאת האחים, שנישאר מאוחדים" כתבה ספקטור"

דנה ספקטור: "אנחנו כ"כ כועסים עליכם כי אתם מחרבים לנו כל סיכוי לחיות ביחד"

"היום לא חולפת שניה מרגע הנפילה שלהם וכבר כולם מוציאים פה פמפלטים. מה שחשוב זה רק אני אני אני ודעתי המעניינת. כן נתניהו לא נתניהו, להפסיק את הלוחמה, לא לפתרון מדיני. מותר לכתוב דעה אבל למה חייבים לכתוב בצורה כמה שיותר דוחה ומעליבה? גם לי יש כעס, וגם לי יש דעות, אבל זו חתיכת פינוק לפלוט אותם כמו שתינוק מוציא בננה. זה עושה אותנו חלשים אז תתאפק".

אם אתה שואל מי אשם באסונות והתשובה הראשונה שלך היא לא סינוואר תעשה בדק בית

ספקטור סיימה עם אמירה ברורה: "זה לא מוביל לשום מקום, אף מחנה פוליטי ואף ציבור לא ייעלם או ישנה את דעתו ויתנצל בפניך רק כי טינפת עליו מספיק. אם אתה שואל את עצמך מי אשם באסונות והתשובה הראשונה והמיידית שלך היא לא סינוואר אלא מישהו מתוך ישראל? תעשה בדק בית. כ"כ הרבה אנשים כמוני יושבים באמצע וצופים בכם חסרי האחריות עם הדעות החשובות והטינופים משחקים את הטניס המפונק הזה של הקיצוניות. אנחנו כ"כ כועסים עליכם כי אתם מחרבים לנו כל סיכוי לחיות ביחד. כי אתם זורעים הרס במילים חסרות האחריות שלכם".

זו לא הפעם הראשונה במלחמה שספקטור יוצאת במסרים של אחדות, לפני כחודש היא פרסמה ציוץ בו היא קראה: "כל פעם שאנחנו שונאים לגמרי בהתנדבות מישהו מבני עמנו אנחנו משתפים פעולה עם החמאס".