קלמן ליבסקינד מזועזע: מאות אנשים עשו לייק לטינופת הזאת

שדרן הרדיו נחשף לציוץ מזעזע בו פעילת ימין תהתה לגבי היעדרותה של אשתו של בני גנץ מאירועים אליהם הוא מגיע, והזדעזע מכמות הלייקים שקיבל הפוסט המבחיל

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 12:06 יא בשבט התשפד

קלמן ליבסקינד מזועזע: מאות אנשים עשו לייק לטינופת הזאת
קלמן ליבסקינד , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתקופה האחרונה החלו לרוץ ברחבי הרשת שמועות לגבי אשתו של בני גנץ, חבר הקבינט, בהם כאלו שתהו היכן היא ומדוע לא מתלווה אליו. פעילת ימין בשם מיכל פרוכטר שיתפה תמונות של גנץ מאירועים אליהם הגיע לאחרונה, וכתבה: "אמרו שבני לא מערב את אישתו בפוליטיקה, אבל למה גם לאירועים פרטיים היא אף פעם לא מתלווה אליו?". הציוץ אמנם זכה לעשרות אלפי צפיות ומאות לייקים, אך גם תגובות זועמות רבות.

https://twitter.com/michelletelaviv/status/1748505566832472542?s=20

קלמן ליבסקינד הזדעזע מהציוץ על אשתו של בני גנץ

"מאות אנשים עשו לייק לטינופת הזו", כתב השדרן קלמן ליבסקינד, שהזדעזע מההתעסקות הזאת. בין המגיבים לפעילת הימין, היו מי שטענו שאשתו של גנץ חולה, ולכן לא מתלווה לאירועים. "תתביישי", כתבה אחת המגיבות, "נראה שיודעים מה מצב בריאות אישתו, ותתביישי שזה מה שאת בוחרת להגיד. לא רוצה לחשוב מה עובר עליו, דאגה לאשתו ולמדינה במקביל".

מגיבה אחרת זעמה: "כי היא לא חולת שליטה וצומי, בניגוד לרעיה אחרת", כתבה, והתכוונה ככל הנראה לשרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה הנוכחי. "זה מה שמטריד אותך עכשיו?", כתבה מגיבה אחרת, "וואלה, החיים שלך דבש. אותי לעומת זאת מטריד שלומם של החטופים, שלומם של החיילים בעזה, כאבן של המשפחות השכולות, המפונים שלא יודעים מתי יוכלו לחזור הביתה, העסקים שפושטים רגל ועוד".