עקיבא נוביק: טוב שהשוטר נפל על חיים לוינסון

עיתונאי כאן 11 הגיב בחשבון הטוויטר שלו על אירוע התקיפה של חיים לוינסון, וצידד בקולגה: "ברור שבריון כזה לא צריך להישאר במשטרה, אבל בדיעבד טוב שהוא נפל על חיים לוינסון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 11:52 יא בשבט התשפד

עקיבא נוביק: טוב שהשוטר נפל על חיים לוינסון
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

חיים לוינסון, הותקף אתמול (שבת) לטענתו על ידי שוטר בעת שהגיע לצפות במשחק כדורגל באיצטדיון טדי. "הוא חנק אותי שלא יכולתי לנשום, לקח לי את משקפיים והטיח אותם בשער, שבר את המשקפיים והעדשות, 2000 שקל, ומה? - באתי לראות כדורגל", כתב לוינסון.

חיים לוינסון: המשטרה משקרת

במשטרה הגיבו לדבריו של לוינסון וטענו כי השוטרים פעלו לאכיפת תקנות איסור עישון באצטדיון ונקטו באלימות לאחר שנתקלו באוהדים שמנעו מהם את האכיפה בכוח. עם זאת, במשטרה הבהירו כי לוינסון לא היה מעורב באלימות האוהדים, והודיעו כי "ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם". לוינסון הגיב: "כרגיל המשטרה משקרת - המשקפיים לא 'נשברו'. הבלש באופן אקטיבי לקח אותם מהפנים שלי והטיח אותם בקיר כדי שישברו".

עקיבא נוביק: "טוב שהוא נפל על חיים לוינסון וכך לא יוכל להרביץ בעתיד לאנשים אחרים"

עקיבא נוביק, עיתונאי כאן 11, שיתף את הציוץ של לוינסון וכתב: "בלש משטרתי קלט שמישהו מתעד אותו מרביץ לאוהדים, אז שבר לו את המשקפיים. ברור שבריון כזה לא צריך להישאר במשטרה, אבל בדיעבד טוב שהוא נפל על חיים לוינסון וכך לא יוכל להרביץ בעתיד לאנשים אחרים".