אסי עזר מודה: עושה את זה למרות שאני לא אדם דתי

לרגל יום הולדתו הראשון של כפיר ביבס, מגיש הטלוויזיה כתב על כך בסטורי שלו: "אני לא יכול לשכוח מכפיר, בכל פעם שאני מחזיק את הבת שלי בידיים אני חושב עליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 16:06 ח בשבט התשפד

אסי עזר מודה: עושה את זה למרות שאני לא אדם דתי
אסי עזר, צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

כפיר ביבס נחטף בעודו בן תשעה חודשים בלבד. היום (ה'), 18 בינואר, הוא מציין בשבי את יום הולדתו הראשון. ברחבי הארץ ציינו את יום ההולדת העצוב בעולם עם סטוריז ופוסטים שבורי לב, שקוראים ומתפללים לשובו ארצה יחד עם משפחתו. מגיש הטלוויזיה אסי עזר כתב: "ניסיתי להתעלם מזה, לא לחשוב על זה, לא לראות את הכתבות עליו", הודה, החיוך המלאכי של התינוק הזה מפרק אותך לאלף חתיכות. בחיי שניסיתי להדחיק, אבל אי אפשר".

אסי עזר: "מתפלל שכפיר ביבס יחזור הביתה וישן במיטה שלו"

עזר המשיך וכתב: "אני לא אדם דתי, אבל בחיי שבכל פעם שאני משכיב את הבת שלי לישון אני מתפלל שגם כפיר יחזור הביתה וישן במיטה שלו, עם הדובי שמשמיע שיר, עם האור הקטן, עם המובייל ועם אמא ואבא, שגם הם עדיין שם. תחזירו אותם הביתה, את כולם. עכשיו".

עזר שיתף שכשהבת שלו הייתה בת שנה היא אהבה ללכת לגינה, לשחק עם כלבים ולפגוש אנשים חדשים. "בגיל שנה היא עדיין התעוררה בוכה באמצע הלילה, וחיכתה שנרוץ מהמיטה ונרים אותה ונחבק אותה, בגיל שנה היא עדיין נרדמה רק כשהדובי היה משמיע מתוכו שיר ערש, בגיל שנה הבת שלי היתה מקוררת והיה לה חום גבוה ולקחנו אותה לרופא שגילה שיש לה דלקת אוזניים ונתן לה אנטיביוטיקה. כל הדברים האלה לא קיימים במציאות של כפיר ביבס, תינוק שיותר מדי זמן נמצא בגיהינום".

"בכל פעם שאני מחזיק את הבת שלי בידיים אני חושב עליו"

עזר הודה שהוא מפחד שכפיר לא ישוחרר לעולם. "באמת של החיים אני לא יכול לשכוח מכפיר, בכל פעם שאני מחזיק את הבת שלי בידיים אני חושב עליו, מבקש ממנו סליחה שהוא עדיין שם".