אחרי שנחקר באזהרה: זה המחיר הכבד שישלם סאבלימינל

לאחר התקרית בבית הספר של בנו, בה נקט באלימות מילולית כלפי סגל ההוראה, נראה שהראפר המצליח מתחיל לשלם את המחיר, כשחברת נדל"ן מפסיקה איתו את החוזה. מצידו הגיב: "בני חזר הביתה כל יום בוכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 16:09 ח בשבט התשפד

אחרי שנחקר באזהרה: זה המחיר הכבד שישלם סאבלימינל
סאבלימינל, צילום: Avshalom Sassoni,FLASH 90

חברת הנדל"ן "אפי קפיטל", שבחרה בזמר המפורסם לפני כשנה להיות הפרזנטור של החברה, החליטה לסיים איתו את החוזה. כאמור, בתחילת השבוע סאבלימינל (קובי שמעוני) חשף שהוא הזמר המפורסם שהיה מעורב בתקרית החריגה, בה התפרץ לכיתת בנו: "זמר מפורסם אלו שתי המילים הנכונות היחידות מתוך הדיווח השקרי שרץ מיום שישי בכלי התקשורת. צר לי לאכזב: לא קפצתי מעל הגדר ולא פרצתי לבית הספר אם אתם לא מאמינים לי, יש את מצלמות האבטחה מעל השער הראשי".

"נכנסתי לבית הספר בו לומד בני כאחד האדם, באישור המאבטח החביב. זה קרה עשר דקות אחרי עוד השפלה שספג בני מהמחנך שלו, השפלה אחת יותר מדי במסכת ההתעללות האינסופית שעובר בננו על ידי המחנך שלו. אחסוך מכם את מפרט ההתעמרות בבני, כל זה יתברר בפורומים המתאימים. אחסוך מכם גם את ההתמודדות הקשה שלנו כהורים של ילד בכיתה ד' שחוזר כל יום בוכה מבית הספר הודות למחנכו"

סאבלימינל: "ההתעללות גברה מיום ליום"

"פנינו אינספור פעמים למורה ולמנהלת אך פניותינו נפלו על אוזניים ערלות והתעללות המורה בבננו רק הלכה וגברה מיום ליום", מוסיף שמעוני. "ככל שפנינו יותר לעזרה ההתנכלות מצד המורה הסלימה עוד ועוד. בשישי בבוקר באתי לחפש את בני שהועף מהכיתה בבושת פנים אחרי שיחת שיימינג מהמורה לעיני כל הכיתה. לא מצאתי את בני ופגשתי את המנהלת ביקשתי לדבר איתה והיא סירבה בטענה שהיא לא פנויה, אמרתי שזה דחוף והיא סירבה שוב לדבר, נכנסנו ביחד אל הכיתה ממנה צלצל המורה ודיבר איתי בצורה משפילה לעיני בני בנוכחות כל הילדים בדיוק עשר דקות לפני.

"פתחתי את דלת הכיתה ובחיוך הוצאתי את התלמידים מהכיתה ל"שיעור חופשי", כדי לשמור על הילדים ועל פרטיות ורציתי שהמחנך יסתכל לי בעיניים ויגיד לי את הדברים פנים מול פנים מקרוב כמו שהוא נוהג לדבר אל בני מדי יום. כל זאת קרה בנוכחות המנהלת והמשטרה שאיתה על הקו. לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד ולא דובים. המחנך הזה שמרסק את הנשמה של הבן שלי, לא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים ולהסביר את מעשיו. הוא העדיף לקחת את התיק וללכת מהכיתה".

על פי הדיווחים, הזמר התבטא באלימות מילולית כלפי המורה, ומנהל בית הספר הזמין משטרה. לאחר מכן, שמעוני נחקר במשטרה תחת אזהרה. מנגד, גם הזמר עצמו הגיש תלונה במשטרה נגד המורה על התעללות והתעמרות בבנו. כעת נראה שהזמר המוכר משלם מחיר כבד על הפרשה, לאחר שכאמור, החוזה עם חברת הנדל"ן בוטל.

מ"אפי קפיטל" נמסר: "ההחלטה הייתה משותפת, הצדדים ממשיכים להיות בקשר טוב וחברי"
ממנהלו של סאבלימינל נמסר בתגובה: "סאבלימינל הוא קודם כל אבא, והמשפחה שלו היא לפני הכל. הכל לטובה, ואנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים"