מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אמא של אורון שאול ביקרה את עידן עמדי: "מרגישה שוב כמו לפני עשר שנים"

זהבה, אימו של אורון שאול שגופתו חטופה לעזה במשך עשור, הגיעה לבקר את הזמר הפצוע שסייע לה במאבק בשנים האחרונים: "היא רואה בעידן בן נוסף שלה וכשנודע שהוא נפצע בעזה, שבו ועלו החרדות שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 13:40 ח בשבט התשפד

אמא של אורון שאול ביקרה את עידן עמדי: "מרגישה שוב כמו לפני עשר שנים"
עידן עמדי, צילום: Flash90,FLASH 90

לפני עשרה ימים הזמר עידן עמדי נפצע באורח קשה בפיצוץ המשאית בחאן יונס, ומאז הוא מאושפז בבית החולים. בין המבקרים שהגיעו לדרוש בשלומו, מדווח אתר "וואלה", הגיעה גם זהבה, אימו של אורון שאול, ויוסף בן חמו, שעובד לצידה בפעילות ההסברה שהיא עושה. הקשר בין שאול לעמדי נוצר בשנים האחרונות, בעיקר בזכות הסיוע של הזמר במאבק להשיב את גופת בנה מהשבי.

"זהבה אומרת שהיא רואה בעידן בן נוסף שלה וכשנודע שהוא נפצע בעזה, שבו ועלו החרדות שלה"

בן חמו, שנכח במפגש בין השניים בבית החולים, סיפר: "בין עידן ומשפחת שאול נוצר קשר קרוב וחזק. עידן מסייע ותומך ונענה לכל פנייה. הוא מגיע ומשתתף בפעילויות שנעשות וביקר את זהבה בביתה כבר מספר פעמים. זהבה אומרת שהיא רואה בעידן בן נוסף שלה וכשנודע שהוא נפצע בעזה, שבו ועלו החרדות שלה והיא דאגה מאוד לשלומו. היא אמרה שהיא מרגישה שוב כמו לפני עשר שנים".

ברגע ששמעה שעמדי מתאושש, ביקשה שאול להגיע לבקר אותו. "ראו כמה היא שמחה לראות אותו", סיפר, "כמה עוצמות, כמה רוח, כמה הוא חדור מטרה למען עם ישראל וכמה המשימה המקודשת שלקח על עצמו - משמעותית וחשובה עבורו - גם בשדה הקרב וגם ממיטת חוליו".

כבר בשנת 2020 פרסם עמדי פוסט ובו הזכיר את שאול החטוף, כשהגיע לביקור בבית המשפחה ופרסם תמונה עם כלבו האהוב של החטוף.