מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

היישר מהמילואים: כוכב אנדרדוס רוצה רק לחזור להופיע

מתן צור סיפר לעוקביו שלאחר 103 ימי מילואים הוא צפוי בקרוב להשתחרר, והוא מתכנן להעלות מופע סטנדאפ חדש אחרי ימים ארוכים שלא הופיע בפני קהל

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 08:43 ח בשבט התשפד

היישר מהמילואים: כוכב אנדרדוס רוצה רק לחזור להופיע
מתן צור, תסריטאי, שחקן ויוצר, צילום: באדיבות המצולם

כוכב חבורת הסטנדאפ הדתית "אנדרדוס", מתן צור, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו הודיע כי אחרי מעל 100 ימים של מילואים ולקראת השחרור הזמני שלו משירות המילואים, הוא בקרוב חוזר להופעות הסטנדאפ שלו.

"103 יום. זה כל כך הרבה זמן, שאני כבר זכאי לפנסיה תקציבית. והאמת, קצת שכחתי מה הייתי לפני כל זה, כי זה מרגיש שעבר עשור מאז שהכל התחיל", פתח וכתב. "בזמן המלחמה לא עשיתי סטנדאפ, למרות פניות של קהילות מפונות ויחידות מילואים וכאלה. גם כי לא יכולתי באמת להתחייב להגיע לשום מקום, אבל בעיקר כי פשוט אני לא שם מבחינה נפשית. אני חייל עכשיו (ושף בינוני, יש מי שיגיד), ומה הקשר בכלל לעשות סטנדאפ בזמן מלחמה".

"מתחת לגטקעס התרמי והחולצה הירוקה עם החור בשחי, זה מה שאני הכי אוהב"

"אבל לקראת השחרור הזמני שלנו (שמסתמן שמתקרב) אני נזכר שפעם פעם היה לי מופע, ואפילו שכתבתי אותו, ממש בקיץ האחרון", שיתף. "בנובמבר הייתי אמור לעלות עם החומר המשוכתב בגולה. אבל במקום הזה הקמתי אוהל שתים-עשרה ואכלתי חלווה מקופסת שימורים".

לדבריו: "אחרי המילואים, ייכנסו גם הרבה חומרים חדשים, כי בסוף בסוף, בבפנים, מתחת לגטקעס התרמי והחולצה הירוקה עם החור בשחי, זה מה שאני הכי אוהב לעשות בעולם", כתב, וקרא לצוותים, רכזים ויישובים להזמין אותו להופיע.