דרמה בממלכה: קייט מידלטון עברה ניתוח וביטלה את כל התכניות

ארמון קנסינגטון מדווח על ניתוח מתוכנן שעברה הדוכסית מווילס, ומבהיר כי בעקבות הצורך להתאוששות כל האירועים המתוכננים לזמן הקרוב מבוטלים: "היא מקווה שהציבור יבין את רצונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 16:28 ז בשבט התשפד

דרמה בממלכה: קייט מידלטון עברה ניתוח וביטלה את כל התכניות
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

קייט מידלטון, הדוכסית מווילס, עברה ניתוח בטן מתוכנן והיא בדרכה להתאוששות. ארמון קנסינגטון דיווח כי הניתוח נערך אתמול (ג') וצלח, אך כעת הדוכסית זקוקה לתקופת מנוחה. "צפוי שתישאר בבית החולים בין עשרה לארבעה עשר ימים, בטרם תשוב לביתה להמשך החלמתה", נאמר בהצהרה. "בהתבסס על העצות הרפואיות העדכניות, לא סביר שהיא תחזור לתפקידים ציבוריים עד לאחר חג הפסחא".

קייט מידלטון עברה ניתוח בטן מתוכנן

בעקבות הקביעה הזאת, ביטלה הנסיכה את כל התכניות הקרובות, ופינתה את הזמן להתאוששות. "הנסיכה מווילס מעריכה את העניין שהצהרה זו תיצור", הבהירו בארמון, "היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על כמה שיותר נורמליות עבור ילדיה ורצונה שהמידע הרפואי האישי שלה יישאר פרטי. ארמון קנסינגטון יספק, לפיכך, עדכונים על ההתקדמות של הוד מלכותה רק כאשר יהיה מידע חדש ומשמעותי לחלוק".

בנוסף, ביקשה הדוכסית להתנצל בפני כל הנוגעים בדבר לגבי האירועים שנאלצה לדחות: "היא מצפה להחזיר רבים ככל האפשר, בהקדם האפשרי".