עמית סגל: "הוא פרזיט וטפיל, מי הקהל שלו? רק דוסים"

סערת ההשתלחות של הסופר חיים באר באנשי הציונות הדתית מסרבת לשכוח, במהלך התוכנית "ארז ואברי" בערוץ 12 הסביר הפרשן עמית סגל מדוע לדעתו מתבטא כך הסופר: "זה הפחד של חיים באר ודומיו השונאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 13:46 ז בשבט התשפד

עמית סגל: "הוא פרזיט וטפיל, מי הקהל שלו? רק דוסים"
עמית סגל, תוקף את חיים באר, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

נמשכת הסערה סביב דבריו הקשים של הסופר חיים באר כנגד בני הציונות הדתית. כזכור בשיחה עם איש התקשורת רוני קובן, חזר באר שוב על השוואתו מלפני מספר שנים אז כינה את הציונות הדתית "סרטן בגוף האומה". הפרשן הפוליטי של ערוץ 12 הגיב אתמול (ג') לדברים במהלך התוכנית "ארז ואברי".

בתחילה דיבר סגל על עצם השימוש בביטויים כה קשים ואמר כי "זה מאוד כואב לראות את זה מאדם שמתהווה ממילים, זה אומר שהוא יודע היטב מה הוא אומר" אמר סגל על השוואותיו הקשות של באר והוסיף גם מדוע לדעתו "חיים באר שונא כל כך".

חיים באר, עוד אמריה חריפה. צילום: צילום מסך יוטיוב

"מי הקהל שלו? רק דוסים"

"הפחד של חיים באר ודומיו השונאים זה שפתאום יסתבר שהמונופול שהם ציירו בעצמם לעצמם ש'אנחנו המדינה' זה כבר לא כל כל נכון" אומר סגל. כנשאל בידי אברי גלעד האם בכלל צריך להתייחס לאמירות שכאלה השיב: "אני אגיד לך למה כן".

בהמשך הוסיף סגל ואמר: "חיים באר הוא פרזיט וטפיל על הציבור הדתי לאומי, כבר ארבעים שנה הוא אומר את אותו דבר על הציונות הדתית", עוד הוסיף סגל ועקץ את באר: "מי הקהל שלו? רק דוסים, הוא הולך למקור ראשון ומלקק להם וכל האתרים האלה שכל כך אוהבים את אנשי הרוח האלה, רוח וצלצולים" סיים סגל.