ינון מגל מודה: "מבין שפגעתי באנשים"

לאחר שדבריו על הבודהה במסיבת הנובה עוררו סערה, שוחח המגיש על הדברים עם שותפו להגשה בן כספית ואמר: "אחרי שאימא של מעיין אדם כתבה אז הוצאתי הבהרה". יחד עם זאת הדגיש: "בן אדם לא צריך להתנצל על דעתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 12:42 ז בשבט התשפד

ינון מגל מודה: "מבין שפגעתי באנשים"
ינון מגל, מגיב לאמירה החריפה, צילום: תומר שלום

ינון מגל הגיב הבוקר (ד') לסערה שיצרו דבריו על פסל הבודהה שהיה במסיבת הנובה ובפתח תוכניתו ברדיו 103fm אמר: "אני מבין שפגעתי באנשים, צר לי על כך". יחד עם זאת סירב להתנצל על אמירתו וטען כי "זה לא ישנה את את דעתי. מפריע לי שיהודים רוקדים לבודהה".

"אימא של מעיין אדם כתבה אז הוצאתי הבהרה"

מגל הוסיף: "אמרתי שאני לא אהבתי שרקדו לפסל של בודהה. אחרי שאימא של מעיין אדם כתבה אז הוצאתי הבהרה כי אמרתי 'אם כבר אימא שכולה מגיבה, אז אני אעשה את זה", הסביר מגל. בהמשך טען כנגדו שותפו להגשה בן כספית ואמר: "כשאתה אומר דבר כזה אתה לא מבין שאתה פוגע במאות משפחות?".

ההרס אחרי הטבח במסיבת טבע נובה ברעים

ההרס אחרי הטבח במסיבת נובה, צילום: Yaniv Nadav/Flash90     

"ינון לא כל דבר שאתה חושב צריך להגיד"

מגל עצמו השיב ואמר: "התשובה היא לא, התשובה היא שאני חושב שבסופו של דבר לגיטימי שלאדם תהיה דעה ושהוא יגיד 'אני לא אוהב את זה'. בדיעבד אני אומר 'ינון לא כל דבר שאתה חושב צריך להגיד, ויש גם זמנים והקדמת את זמנך בעניין הזה'. לא היה נכון להגיד את זה". בהמשך הוסיף: "בן אדם לא צריך להתנצל על דעתו. זה לא ישנה את את דעתי. מפריע לי שיהודים רוקדים לבודהה, לא הטלתי דופי ולא האשמתי אף אחד ולא אמרתי ש'בגללו קרה משהו'. דיברתי על העניין הספציפי הזה. אני מבין שפגעתי באנשים, לכן צר לי על כך ולכן הבהרתי את הדברים".