מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

זה העונש שנתנו התאגיד לשחקנית "מנאייכ" שהכחישה את הטבח

בתחילת הלחימה פורסמה שיחה של השחקנית מונא חוא, בה היא הכחישה את מעשי הטבח והאונס שביצעו חמאס. לקראת עלייתה של העונה ה-3 של הסדרה "מנאייכ" בה היא משחקת, בתאגיד החליטו להדיר אותה מכל מה שקשור בסדרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 19:28 ו בשבט התשפד

זה העונש שנתנו התאגיד לשחקנית "מנאייכ" שהכחישה את הטבח
מנאייכ, העלילה מסתבכת, צילום: רואי רוט- באדיבות כאן 11

על רקע עליית העונה השלישית של הסדרה המצליחה "מנאייכ", כוכב הסדרה שלום אסייג וחברת ההפקות של יואב גרוס קיבלו החלטה משותפת איך לפעול בכל הקשור לשחקנית מונא חוא, שלפני חודשיים הכחישה את מעשי הטבח והאונס שביצעו חמאס בשמחת תורה. לבסוף הוחלט שלמרות שהיא מופיעה בעונה החדשה, הם לא יעבדו איתה יותר בעתיד והיא לא תיקח חלק בשום קידום או מהלך שקשור לסדרה, כך פורסם במאקו.

מונא חוא היא שחקנית זוכת פרס אופיר, שפרצה לתודעה הישראלית בעונה הראשונה של "פאודה" שם גילמה את אמאל, ערבייה שהתאלמנה מבעלה ביום חתונתה ומבצעת פיגוע. תפקיד שעל רקע אמירותיה מקבל משמעות אחרת. בסדרה "מנאייכ" של אסייג היא מגלמת כבר עונה שלישית את עורכת הדין היבא אל-נאסר.

"הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה"

למי שלא בקיא, נזכיר כי הסיפור החל בהתכתבות של השחקנית עם בת כיתתה בבית הספר למשחק "בית צבי" שפורסמה, בה כתבה השחקנית כך: "הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה, זאת פרופגנדה כדי שהעולם יזדהה איתכם".

עוד הוסיפה: "אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלשתיני שנרצח כרגע. העם הפלשתיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים? או שזה לא נוגע בכם כשפלשתינים כל השנים האלה נרצחים? האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה ישירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? או מה? ולסיכום, תעשי לי טובה ואל תכתבי לי ואם לא מוצא חן בעיניך".