מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סיוון רהב מאיר בפניה לעוקבים - "מוזמנים להציע שמות"

אשת התקשורת סיוון רהב מאיר מחפשת שם לספר חדש ופנתה לעוקביה: "מה המשמעות הרוחנית של מה שקורה לנו? מהי הכותרת? מה המסר שאתם מרגישים שכל האירועים האלה מעבירים?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 13:30 ה בשבט התשפד

סיוון רהב מאיר בפניה לעוקבים - "מוזמנים להציע שמות"
סיוון רהב מאיר, צילום: Flash90

אשת התקשורת סיוון רהב מאיר מוכרת רבות בזכות הופעותיה בפריים טיים של חדשות 12 וכן בזכות הספרים שהוציאה בשנים האחרונות. כעת, מפרסמת רהב מאיר כי היא מחפשת שם לספר חדש. "מאז פרוץ המלחמה, אני עובדת על פרויקט שעוד אין לו שם. כרגע הוא מכונה 'מה הרב זקס היה אומר?'", כתבה.

סיוון רהב מאיר: "השאלה היא רק איך יקראו לספר"

לאחר מכן הסבירה את כוונותיה: "הרב פרופ' יונתן זקס ז"ל היה הרב הראשי של בריטניה וקול יהודי בינלאומי מוערך. רבים שואלים מה הוא היה אומר על המצב היום. איך הוא היה מרומם ונותן השראה ותקווה, גם בימים כל כך קשים. אז אספנו – אני וצוות הכותבים והעורכים – עשרות פסקאות נפלאות שלו שיכולות לעזור לכולנו כעת, והוספתי הרבה סיפורים משלי, מהשטח, ומחשבות אקטואליות על המצב. הכול ביחד יוצא לאור בקרוב. הספר יחולק בחינם לציבור הרחב. השאלה היא רק איך יקראו לספר. ואם לחדד את השאלה: מה המשמעות הרוחנית של מה שקורה לנו? מהי הכותרת? מה המסר שאתם מרגישים שכל האירועים האלה מעבירים?", שאלה רהב מאיר את עוקביה.

מימין - הרב זקס. צילום: נוה בן שמואל

לאחר מכן העבירה להם את השרביט, וביקשה מהם להציע שמות. "מי שימצא שם מדויק יקבל במתנה ערכה של ספרים שלי ('לגדול') ובעיקר יקבל את הזכות לתת שם לפרויקט שבעזרת השם יעשה טוב", כתבה.