מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הצצה נסרין קדרי: "ערבים מאיימים שירצחו את הבן שלי"

החרדות, הזוגיות המסובכת, האימהות הטרייה והמלחמה כמי שעברה גיור: "מדינת ישראל, כולנו, עברנו טראומה" העונה השנייה של הסדרה על נסרין קדרי עולה בקרבו בהוט

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 13:28 ה בשבט התשפד

נסרין קדרי: "ערבים מאיימים שירצחו את הבן שלי"
נסרין קדרי, צילום: עומרי לוי, HOT בידור

העונה השנייה של התוכנית המצליחה מבית הוט "נסרין" שעוסקת בחייה של נסרין קדרי צפויה להגיע למסך בקרוב, בהצצה דרמטית לעונה הקרובה, צולמה נסרין בזמן המלחמה, כשהיא משתפת את חוויותיה כמי שהייתה ערבייה והתגיירה. עוד היא מדברת על החרדות שיש לה מהאזעקות, הזוגיות המסובכת עם בעלה רום והחזרה לבמות.

לפני חודש, נסרין בחרה לחזור להופיע, ואף סיפרה כי בנה חובש כיפה ושומע תורה בבית. בסרטון המרגש היא אמרה: "המאבק הזה בין לחיות או לא לחיות, עם המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו. אני בחרתי לחיות. אתם יודעים למה? כי כל אחד מאיתנו שיושב כאן לא בנה את זה סתם. לא בנה משפחה, לא בנה ילדים, לא בנה תורה ולא במדינת ישראל סתם".

"אין לי ארץ אחרת ואין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת"

הזמרת, שנולדה למשפחה ערבייה והתגיירה, ענתה לכל מי ששאל על מאמצי ההסברה שלה. "עוד משהו שתמיד שואלים אותי. 'נסרין, למה את עושה סרטון הסברה על מה שקורה במדינה?'. אני יכולה להגיד לכם שההסברה היחידה שלי הוא שנולדתי בחיפה, נולדתי במדינת ישראל, ואני כל כך גאה. אבל מה שמחזק אותי זה דבר אחד: שאין לי ארץ אחרת ואין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת".