מאיה ורטהיימר מתפרקת בדמעות: "אני מתגעגעת"

אושיית הרשת מאיה ורטהיימר פתחה את המצלמה של הסטורי הבוקר כדי להעביר מסר חשוב, לכבוד יום ההולדת של אבא שלה שחל היום: "אם יש לכם אהבה בלב- תביעו אותה, תנו חיבוק, שלחו רגע הודעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/24 15:03 ד בשבט התשפד

מאיה ורטהיימר מתפרקת בדמעות: "אני מתגעגעת"
מאיה ורטהיימר, צילום: שי יחזקאל

השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר פתחה את המצלמה של האינטסגרם כדי להעביר מסר לעוקבים שלה. ורטהיימר הסבירה שהיום זהו יום ההולדת של אמא שלה, יום שאבא שלה היה הופך לחגיגי ביותר. אביה של ורטהיימר נפטר בשנה שעברה, ולה היה חשוב להעביר את המורשת שלו הלאה.

ורטהיימר שיתפה בדמעות כי: "זה לא מצב לצלם סרטון אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה שאמא שלי הייתה קמה כל בוקר ואיזה יום הוא היה עושה לה, כמה הוא אהב לאהוב בגדול. אז אמרתי שאני אספר לכם את זה גם. כי אם אתם לא מראים לאהובים שלכם כמה אתם אוהבים אותם אתם חייבים לעשות את זה. זה הדבר הכי מדהים בעולם" ורטהיימר המשיכה ואמרה: "מה זה שווה שיש לכם אהבה בלב אם אתם לא נותנים אותה החוצה? תתחבקו, תתנשקו, שלחו רגע הודעה 'היי לא אמרתי לך היום שאני אוהב אותך'".

רק לפני שבוע העלתה ורטהיימר רצף סטוריז מרגש במסגרתו היא הביעה את הערכתה לכל הנשים ששלחו את הבעלים שלהן להילחם בשדה הקרב, והם כבר חודשים נמצאות לבד רוב הזמן: "בעלה של אחותי חזר לעזה, הוא שם מתחילת הלחימה. אני רוצה להגיד לכן, לכל נשות המילואים שאני ממש מעריצה אתכן. אתן מדהימות ואתן חיות. אני לא יודעת אם אומרים לכם את זה מספיק".