סאבלימינל מכחיש: "לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד, השקרים לא יפחידו אותי"

לאחר מספר ימים של שמועות לגבי זמר שתקף את המורה של בנו בתוך שטח בית הספר, הראפר החליט לחשוף את עצמו בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו ולהכחיש חלק מהשמועות: "לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד ולא דובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/24 11:18 ד בשבט התשפד

סאבלימינל מכחיש: "לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד, השקרים לא יפחידו אותי"
הזמר שתקף את המורה, צילום: Avshalom Sassoni,FLASH 90

בימים האחרונים הסתובבה שמועה על זמר מפורסם שהתפרץ לבית הספר של בנו ותקף את המורה שלו באלימות מילולית. שמו של האב נשאר חסוי, תחת המילים "זמר מפורסם", אך הבוקר (א') הראפר קובי שמעוני, המכונה סאבלימינל, החליט לחשוף בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא האב העומד מאחורי הפרסומים.

סאבלימינל נחשף: "לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד ולא דובים"

"'זמר מפורסם' אלו שתי המילים הנכונות היחידות מתוך הדיווח השקרי שרץ מיום שישי בכלי התקשורת", פתח שמעוני, "צר לי לאכזב: לא קפצתי מעל הגדר ולא פרצתי לבית הספר. אם אתם לא מאמינים לי, יש את מצלמות האבטחה מעל השער הראשי. נכנסתי לבית הספר בו לומד בני כאחד האדם באישור המאבטח החביב. זה קרה 10 דק אחרי עוד השפלה שספג בני מהמחנך שלו, השפלה אחת יותר מדי, במסכת ההתעללות האינסופית שעובר בננו מאז פתיחת שנת הלימודים על ידי המחנך שלו".

שמעוני שיתף כי ניסה לפנות פעמים רבות למורה ולמנהלת, אך דבר לא עזר וההתעללות גברה. "בשישי בבוקר באתי לחפש את בני שהועף מהכיתה בבושת פנים אחרי שיחת שיימינג מהמורה לעיני כל הכיתה. לא מצאתי את בני ופגשתי את המנהלת, ביקשתי לדבר איתה והיא סירבה בטענה שהיא לא פנויה". אחרי שיחה משפילה עם המורה, לטענת הראפר, הוא הוציא את הילדים מהכיתה. "כל זאת קרה בנוכחות המנהלת והמשטרה שאיתה על הקו", הסביר, "לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד ולא דובים. המחנך הזה שמרסק את הנשמה של הבן שלי, לא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים ולהסביר את מעשיו. הוא העדיף לקחת את התיק וללכת מהכיתה".

סאבלימינל

סאבלימינל צילום: Avshalom Sassoni,FLASH 90

"התפקיד של האבא הוא להגן על משפחתו תמיד"

הוא סיכם: "השקרים לא יפחידו אותי ולא ירפו את ידיי במאבק מול ההתעללות ובריונות בבית הספר במיוחד כשמעורב מבוגר כלפי קטין, זה לא משהו שיכול לעבור בשקט. אני האבא והתפקיד של האבא הוא להגן על משפחתו תמיד. אין לי בעיה להיות בעין הסערה עכשיו ושכל העולם ידבר עלי, זה עדיף מאשר שיבואו לנחם אותי אחר כך. תמיד נלחמתי בבריונות ובאלימות ועכשיו לצערי זה קורה לבני, כנראה שצריך אדם מפורסם וחזק שישים זרקור על הנושא בתקשורת ושהאמת תצא לאור".

תגובת עיריית תל אביב על תקרית סאבלימינל בבית הספר: "עיריית תל אביב-יפו מוקיעה כל שימוש באלימות ומגנה את התוקפנות והבריונות שהופנו כלפי צוות בית הספר. תלונה הוגשה במשטרה על ידי מנהלת בית הספר, והאירוע נמצא בטיפול משרד החינוך".