מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קארין קליינברג בחרה לבתה שם עברי מהמם

אושיית הרשת קארין קליינברג חושפת היום את השם שבחרו היא ובעלה לקרוא לביתה שנולדה בשבוע שעבר, אחות לאיתי הקטן. "וַיִּקְרָא שְׁמָהּ בְּיִשְׂרָאֵל: שַׁחַר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/24 21:06 ג בשבט התשפד

קארין קליינברג בחרה לבתה שם עברי מהמם
קארין קליינברג, צילום: ללא

לאחר שילדה בשבוע שעבר בפעם השנייה, אושיית הרשת קארין קליינברג חושפת היום (שבת) את השם שבחרו היא ובעלה לקרוא לביתה. "וַיִּקְרָא שְׁמָהּ בְּיִשְׂרָאֵל: שַׁחַר", כתבה קליינברג בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

קארין קליינברג: "השם 'שחר' מסמל התחלה חדשה, אופטימיות, וגישה חיובית לחיים"

לאחר מכן הרחיבה על משמעות השם שבחרו: "פירוש השם 'שחר' - מסמל התחלה חדשה, אופטימיות, וגישה חיובית לחיים, 'האור שאחרי החושך'. בחרנו בשם שחר כדי לבטא תקווה וציפייה להתחלה חדשה ומשמחת שהקטנה תביא איתה לעולם!". עוד כתבה, כי מקור השם הוא בתנ"ך. "השם 'שחר' מופיע ככינוי לאור הראשון של הבוקר, פרק הזמן שלפני זריחת השמש נקרא 'עלות השחר'", כתבה, והמשיכה: "שחר שלנו הגיעה לעולם בתקופה קשה לעם ישראל! בכל בוקר אנחנו מתעוררים ל'הותר לפרסום' ששובר לנו את הלב ועכשיו נתעורר 'לשחר' חדש(ה) שתביא איתה אור לעם ישראל".

כזכור, בשבוע שעבר ילדה קליינברג בת, אחות לאיתי. "בזמן שמנסים להשמיד אותנו העם היהודי. אנחנו ממשיכים ליצור חיים ולהביא אור לעולם. תודה ענקית לבורא עולם ששלח לנו ניסים גלויים והביא אלינו את האפרוחית הקטנה. ברוכה הבאה למשפחה קטנה שלנו, חיכינו לך כל כך, עם ישראל חי", כתבה לעוקביה.