מדריכת הכלות משתפת בקשיים: "פחדתי שיחשבו שהשתגעתי"

נטע ברודיאנסקי משיקה פודקאסט זוגי עם בעלה ונזכרת בנסיונות: "היו הרבה רגעי שבירה באמונה, הדרך הכי יפה בעולם זה לצעוד יחד ולבנות את הבית האמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/24 09:34 ב בשבט התשפד

מדריכת הכלות משתפת בקשיים: "פחדתי שיחשבו שהשתגעתי"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי היא יועצת זוגיות ומדריכת כלות מפורסמת ואושיית רשת עם עשרות אלפי עוקבות, ובאינסטגרם היא שיתפה על תהליך החזרה בתשובה שלה - יחד עם בעלה. "היו הרבה רגעי שבירה באמונה", כתבה ברודיאנסקי.

פחדתי כל-כך שיחשבו שהשתגעתי ונהפכתי 'לרבנית'

"לא אשכח איך היית קושר לי את הכיסויי ראש כי לא הייתי מסתדרת", נזכרה מדריכת הכלות. "לא אשכח איך היית הולך איתי שעות לסיבובי קניות כשהחלטתי לקבל על עצמי חצאית פעם ראשונה, והתביישתי ופחדתי כל-כך שיחשבו שהשתגעתי ונהפכתי 'לרבנית'. לא אשכח איך היית שם כשזרקתי שלוש מגירות של ביקיני לפח ואמרת לי שזה צעד משמעותי וכל-כך היית גאה בי".

השיתוף של ברודיאנסקי הגיע כקידום לפודקאסט חדש שלה יחד עם בעלה, והיא הוסיפה להיזכר בניסיונות שלהם: "לא אשכח איך הייתי שם כשהיה לך קשה להניח תפילין וחיזקתי אותך. לא אשכח איך הייתי מסתכלת עליך מתעטף בטלית ואומרת 'הלוואי שנתחתן'. לא אשכח איך היססת לגבי הלימודי רבנות ואמרתי לך שאתה מסוגל. לא אשכח איך התחלת לגדל פאות ובאתי איתך בכל בני ברק כדי לחפש ספר שתסמוך עליו והוא יעשה לך תספורת יפה לפאות הקטנות שלך. הדרך הכי יפה בעולם זה לצעוד יחד ולבנות את הבית האמיתי".