מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי התביעה של נועה קירל - כך הגיבו בטיקטוק

הבוקר הגישה נועה קירל תביעה נגד אפליקציית טיקטוק על סך למעלה ממליון שקלים. בטיקטוק הגיבו: "צר לנו שנועה קירל בחרה ללכת בדרך זו, בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם מציאות מלחמתית קשה ומורכבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 12:40 כח בטבת התשפד

אחרי התביעה של נועה קירל - כך הגיבו בטיקטוק
טיקטוק, צילום: XanderSt,Shutterstock

אחרי שהבוקר (ב') פורסם כי הזמרת נועה קירל תובעת את טיקטוק ומשרד יחסי הציבור שלהם על סכום של מעל מיליון שקלים, בגלל פרסום כי הזמרת אנה זק היא המושמעת ביותר בשנת 2023, עובדה שלטענת קירל אינה נכונה. טיקטוק לא נשארים אדישים ועקצו את הזמרת.

התגובה הרשמית מהאפליקצייה לפרסום היא: "טרם קיבלנו את כתב התביעה וכשזו תתקבל נמסור את תשובתנו לבית המשפט. צר לנו שנועה קירל בחרה ללכת בדרך זו, בזמן שמדינת ישראל מתמודדת, במיוחד הבוקר, עם מציאות מלחמתית קשה ומורכבת".

נזכיר כי לטענת קירל, כפי שנכתב בתביעה, טיקטוק הציגה "ירידה בהצלחתה המסחרית של הזמרת בשנת 2023". קירל טוענת, כי הרשימה שפירסמה האפליקצייה ובה רשימה של "עשרת האמנים המושמעים ביותר בישראל לשנת 2023", שם דורגה הזמרת אנה זק במקום הראשון, אינה נכונה כלל, כיון שבידיה מידע כי הנתונים שלה עצמה "עולים במידה ניכרת" על נתוני הצפייה של אנה זק.

לטענת התביעה, גרירת שתי הזמרות למשפט היא "חלק מאסטרטגיה שיווקית של חברת יחיס הציבור" שמנסה לדבריהם לייצר "מאבק של עופרה מול ירדנה גרסת 2023".וכל זה תוך רכיבה על שמה של נועה קירל.

"נועה קירל מגייסת מיליוני דולרים לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל, פועלת עבור משפחות מפוני העוטף ופועלת רבות למען ההסברה"

עורכי דינה של נועה קירל - גיא נוף ועמית גונן ביקשו להוסיף לאור תגובת טיק טוק: "בזמן שנועה קירל מגייסת מיליוני דולרים לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל, פועלת עבור משפחות מפוני העוטף ופועלת רבות למען ההסברה, טיק טוק בחרה - בזמן מלחמה - להוציא ידיעת יח"צ, אשר כפי שנטען בכתב התביעה חסרת כל בסיס לכאורה ואשר כל תכליתה לייצר באזז תקשורתי עבור טיק טוק. כל זאת לא מנע ממנה להתלונן כעת בציניות על הגשת תביעה 'בזמן מלחמה' – וגם זאת, לאחר שסירבה לספק נתונים כלשהם ולא הותירה כל ברירה אחרת".

נועה קירל

נועה קירל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90