מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בדמעות: המסר של מאיה ורטהיימר לנשות המילואים

ברצף סטוריז מרגש מאיה ורטהיימר התייחסה לכל הנשים שנמצאות כבר חודשים לבד בבית בזמן שהבעל נלחם: "אני לא יודעת אם אתן מבינות כמה אתן תותחיות ומדהימות, אתן עשויות מחומר של מנהיגות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 12:32 כח בטבת התשפד

בדמעות: המסר של מאיה ורטהיימר לנשות המילואים
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר העלתה הבוקר (ג') רצף סטוריז מרגש במסגרתו היא מביעה את הערכתה לכל הנשים ששלחו את הבעלים שלהן להילחם בשדה הקרב, והם כבר חודשים נמצאות לבד רוב הזמן: "בעלה של אחותי חזר לעזה, הוא שם מתחילת הלחימה. אני רוצה להגיד לכן, לכל נשות המילואים שאני ממש מעריצה אתכן. אתן מדהימות ואתן חיות. אני לא יודעת אם אומרים לכם את זה מספיק".

"את מה שאתן עוברות אף אחד לא יכול להבין"

ורטהיימר המשיכה בדמעות: "אף אחד לא הכין אתכן להתמודד עם זה, את מה שאתן עוברות אף אחד לא יכול להבין" ורטהיימר פירטה את הקשיים שכרוכים בלהיות אשת מילואים: "זה לנהל משק בית לבד, לילות לבד, לעשות הכל לבד, כשאת בתוך הדאגה, כשהפרטנר חוזר הביתה הוא לא הוא ואת לא יודעת איך להתמודד עם זה כי את מרגישה אהבה, ואתה רוצה שהוא יתפקד".

" יש הרבה כמוני שמסתכלים עליכן בהערצה, אתם מלכות"

ורטהיימר סיכמה ועודדה: "אני לא יודעת אם אתן מבינות כמה אתן תותחיות ומדהימות, ואני לא ידעת אם זה עוזר למישהי כשאומרים לכן את זה. אבל צריך לקחת מכן דוגמא, והילדים שלכן יום אחד יסתכלו עליכם ויגידו: "אתן תותחיות על", אני בטוחה שאתם מרגישות לבד, אבל אתם לא. יש הרבה כמוני שמסתכלים עליכן בהערצה. אתם מלכות, מלכות שבוכות לרגע, מנגבות את הדמעות וממשיכות בכל הכוח. זה החומר של מנהיגות, של נשים ששינו את העולם והופכות אותו למקום טוב יותר".