מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נועה קירל תובעת את טיקטוק על מיליון שקלים: "מידע שקרי"

הזמרת נועה קירל תובעת את אפליקציית טיקטוק על מעל מיליון שקלים זאת בגלל שהאפליקציה שמה את אנה זק במקום הראשון כזמרת המושמעת ביותר, מה שלטענתה לא נכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 11:30 כח בטבת התשפד

נועה קירל תובעת את טיקטוק על מיליון שקלים: "מידע שקרי"
נועה קירל, צילום: פלאש 90

תביעת הענק בביצה: הבוקר (ב') פורסם כי הזמרת נועה קירל תובעת את טיקטוק ומשרד יחסי הציבור שלהם על סכום של מעל מליון שקלים, הסיבה? הם פרסמו כי הזמרת אנה זק היא המושמעת ביותר בשנת 2023, עובדה שלטענת קירל אינה נכונה.

לטענת קירל, כפי שנכתב בתביעה, טיקטוק הציגה "ירידה בהצלחתה המסחרית של הזמרת בשנת 2023". קירל טוענת, כי הרשימה שפירסמה האפליקצייה ובה רשימה של "עשרת האמנים המושמעים ביותר בישראל לשנת 2023", שם דורגה הזמרת אנה זק במקום הראשון, אינה נכונה כלל, כיון שבידיה מידע כי הנתונים שלה עצמה "עולים במידה ניכרת" על נתוני הצפייה של אנה זק.

לטענת התביעה, גרירת שתי הזמרות למשפט היא "חלק מאסטרטגיה שיווקית של חברת יחיס הציבור" שמנסה לדבריהם לייצר "מאבק של עופרה מול ירדנה גרסת 2023".וכל זה תוך רכיבה על שמה של נועה קירל.

מטיקטוק נמסר: "טרם קיבלנו את כתב התביעה וכשזו תתקבל נמסור את תשובתנו לבית המשפט. צר לנו שנועה קירל בחרה ללכת בדרך זו, בזמן שמדינת ישראל מתמודדת, במיוחד הבוקר, עם מציאות מלחמתית קשה ומורכבת".

אנה זק, מסר לבני הישיבות

אנה זק,, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90