מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אלמוג בוקר מזועזע: הם חוזרים הביתה ואנחנו עוד תקועים במלונות

עיתונאי חדשות 13 הגיב בחשבון הטוויטר שלו על דבריו של גלנט, שהצהיר כי ישראל תעבור מתמרון בעזה לפעולות מיוחדות, והביע את אכזבתו: "זה קורה הרבה לפני שעמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 12:10 כז בטבת התשפד

אלמוג בוקר מזועזע: הם חוזרים הביתה ואנחנו עוד תקועים במלונות
אלמוג בוקר, צילום: רשת 13

שר הביטחון יואב גלנט הצליח לעורר סערה, כשאמר בראיון לעיתון "וול סטריט ג'ורנל" על כוונת צה"ל לעבר משלב התמרון האינטנסיבי בתוך עזה ל"סוגים שונים של מבצעים מיוחדים". דבריו נאמרו בעקבות הביקור המתקרב של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן וההיערכות להגעתו לישראל היום (ב').

אלמוג בוקר מאוכזב מדבריו של גלנט: "זה קורה הרבה לפני שעמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו"

אלמוג בוקר, עיתונאי חדשות 13 בדרום, נחשף לדבריו והגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו. "המלחמה הסתיימה - עוברים למבצע", הוא הכריז, "ראש הממשלה נתניהו יכול להמשיך להגיד 3 פעמים ביום: 'לא עוצרים - עד שמנצחים', אבל הדברים של שר הביטחון גלנט ברורים: ישראל עוברת בקרוב 'משלב התמרון העצים לביצוע פעולות מיוחדות'". בוקר קבע בבירור שמדובר בסיומה של המלחמה.

"וזה קורה הרבה לפני שעמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו", הוא מזועזע, "לא החזרנו את החטופים הביתה: 136 חטופים עוד בשבי חמאס. לא מוטטנו את חמאס: רקטות משוגרות מדי יום לשטח ישראל, וברצועה יש עוד אלפי מחבלים. ובינתיים ברצועה, המקום שממנו יצאו המחבלים לטבח הכי אכזרי שהיה כאן, כבר חוזרים לשגרה. עוד ועוד סיוע הומניטרי נכנס לעזה, השוק בג׳בליה עובד כרגיל כאילו לא הייתה כאן מלחמה מעולם ועזתים כולל מחבלים מתחילים לנוע לצפון הרצועה. הם חוזרים הביתה ואנחנו עוד תקועים במלונות".

בוקר לא מסתיר את אכזבתו: "ככה - לא עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו. ככה - לא מנצחים מלחמה. ככה- אין סיכוי שנחזור הביתה. היום יותר מתמיד: זה או אנחנו - או הם".