מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מרים פרץ בישרה לגיא הוכמן על הזכייה והוא רצה לדעת: "על כמה הצ'ק?"

הקומיקאי פרסם סרטון הומוריסטי, שגרר לא מעט ביקורת ציבורית בו הוא מתעד את עזה וחורבותיה תחת הכותרת "בלוג טיולים". מרים פרץ פנתה להוכמן בהתרגשות: "אין כמוך גיא אין כמוך, אני הכי גאה בך בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 09:15 כז בטבת התשפד

מרים פרץ בישרה לגיא הוכמן על הזכייה והוא רצה לדעת: "על כמה הצ'ק?"
גיא הוכמן, צילום: פרטי

הקומיקאי האהוב גיא הוכמן לא מפסיק ליצור סרטונים ולהעלות את המורל של אזרחי ישראל והחיילים במהלך המלחמה. בתוך כך, העלה הוכמן לרשת סרטון הומוריסטי, בו הוא מתעד את עזה וחורבותיה תחת הכותרת "בלוג טיולים". "היום הגענו למקום נפלא בדרום ישראל, מלון גוש קטיף", אומר הוכמן בסרטון כשהוא בתוך בית הרוס. הסרטון גרר לא מעט ביקורת ציבורית.

גיא הוכמן בחוף עזה

בהמשך הצביע על חדר שבור ואמר: "זה החדר שלי, המלון סופר פינק אותי, צבעי קירות אקלקטיים כאלה. מפה נעבור לחלל המרכזי, סופר על הכיפאק. הנה יש פה חדר, חלון עם נוף למדרגות".

לאחר מכן הגיע למטבח, שגם נראה שבור והרוס ואמר: "וכמובן מטבח ערבי נאצי קלאסי עם תנור לשריפת אנשים. וכל התענוג הזה כמובן בחינם, קוד קופון free Palestine". לבסוף נראה הוכמן כשהוא מצביע על החוף הנראה מבעד לחלון הבית ואמר: "גולת הכותרת שלנו הנוף הפסטורלי עם הדגל הסופר כחול לבן כדי שכל הנאצים לא ישכחו מי הסופר בעל בית פה!".

הכניסה הקרקעית לעזה

צה"ל בחוף עזה, צילום: דובר צה"ל

כאמור, הסרטון של הוכמן גרר סערה ציבורית לא קטנה והביא איתו תגובות שהאשימו את הוכמן ככזה שעושה נזק תדמיתי לצה"ל ולמדינת ישראל במישור הבינלאומי.

מרים פרץ: "אני כל כך מתרגשת"

מרים פרץ לא נשארה אדישה לעשייה של גיא במהלך המלחמה, והתקשרה אליו אמש (א') בהתרגשות: "התקשרתי לבשר לך שאתה נבחרת לקבל את אות גיבורי העורף של ההסתדרות הציונית בישראל", אמרה. "אני כיו"ר הוועדה אומרת לך, שכולנו חשבנו שאתה פשוט מעלה את המורל של העם הזה. אני כל כך מתרגשת".

מרים פרץ

מרים פרץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

עוד הוסיפה: "הילדים שלי נמצאים על גבול לבנון והם שומעים אותך והם צוחקים, והלב שלהם מתמלא בהתרגשות. אני יודעת שעזבת את אשתך בחודש תשיעי ורצת לעזה ושימחת. אין כמוך גיא אין כמוך, אני הכי גאה בך בעולם, חיבוק גדול".