"איפה הגבול?": כשיעל בר זוהר ראיינה את גיא זוארץ

יעל בר זוהר ביקשה לראיין את בעלה גיא זוארץ לרגל העונה החדשה של "מחוברים" בכיכובו, והפתיעה עם שאלות נוקבות: "איפה הגבול? האישה שלך לא מאופרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 11:47 כג בטבת התשפד

"איפה הגבול?": כשיעל בר זוהר ראיינה את גיא זוארץ
יעל בר זוהר נפרדת, צילום: שחר גאיה ביטון

הערב (ה') יעלה פרק המלחמה בעונה החדשה של "מחוברים" ב-HOT. אחד הכוכבים של העונה הוא מגיש הטלוויזיהגיא זוארץ, ששכל את אחיינו בשבעה באוקטובר. בנסיעה המשותפת שלהם הבוקר באוטו, ביקשה אשתו יעל בר זוהר לראיין אותו, ובן הזוג השיב בחיוב, כולל מחמאות: "את מראיינת מאוד טובה, רגישה, אמפטית".

יעל בר זוהר: "איפה הגבול? האישה שלך לא מאופרת"

בר זוהר החלה בראיון המדומה: "ההחלטה לעשות מחוברים, אתה מרגיש שזה עוזר לך?", שאלה, וזוארץ השיב: "כן, יש משהו בזה שאתה מדבר ומשתף ברגשות שלך כי אני בונקר, זה משחרר ופותח. לא יודע, מרגיש שזה עושה לי טוב, מנקה כזה". לפתע קלט את השיחה אליה נקלעו, וצחק: "טיפול פסיכולוגי, חשבתי שאת הולכת לצחוקים".

בסטורי לאחר מכן, התלוננה המראיינת: "המתוקי שלי, הבעל שלי, אב ילדיי, כל היום מצלם אותנו למחוברים. לפעמים אני אומרת לו 'לא, מאמי, אל תצלם', איפה הגבול? האישה שלך לא מאופרת, לא מאורגנת". זוארץ הודה שאין גבול, וביקש להזכיר: "ההחלטה של מי הייתה לעשות מחוברים? מי נתן את האישור?", ובת הזוג השיבה בכניעה: "סחבק".