יאיר נתניהו הגיב לחוק הנבצרות ועורר סערה

לאחר שבג"ץ דחה את חוק הנבצרות, השווה יאיר נתניהו בחשבון הטלגרם שלו בין בית המשפט הבין לאומי בהאג לבין בית המשפט העליון של מדינת ישראל: "איזה גוף משפטי מסואב מפתיע אתכם יותר?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/24 20:38 כב בטבת התשפד

יאיר נתניהו הגיב לחוק הנבצרות ועורר סערה
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ידוע לא פעם כאישיות מעוררת סערה. כעת, לאחר שהחליט בג"ץ כי חוק הנבצרות ידחה לכנסת הבאה, מעורר נתניהו הצעיר סערה פעם נוספת. בסקר שהעלה לחשבון הטלגרם שלו, שאל את עוקביו: "איזה גוף משפטי מסואב מפתיע אתכם יותר כאשר הוא מוציא עוד החלטה אוטומטית נגד הדמוקרטיה של העם היהודי?", כאשר האופציות שנתן למענה בסקר הן "בית הדין הבין לאומי בהאג" ו-"בית המשפט העליון של מדינת ישראל".

הסקר של נתניהו,

הסקר של נתניהו, צילום: צילום מסך מטלגרם

יאיר נתניהו: "אנחנו בהפיכה קיצונית. חייבים להבין את זה!"

כמו כן, בהודעה שכתב נתניהו לאחר הסקר, כתב: "אנחנו בהפיכה קיצונית. חייבים להבין את זה!". ההודעות של נתניהו הצעיר בטלגרם זכו לתגובות שונות באמצעות מגוון אימוג'ים.

חוק הנבצרות נדחה לכנסת הבאה

כזכור, יומיים לאחר שבג"ץ החליט לפסול את חוק ביטול עילת הסבירות, קבע היום (ד') בית המשפט העליון ברוב של 6 תומכים אל מול 5 מתנגדים, כי יש להורות על דחיית כניסתו לתוקף של "חוק הנבצרות". זאת לאחר דיונים ממושכים בעתירותיהם של התנועה למען איכות השלטון וח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו).