פרשת גלי צה"ל: ברדוגו מבטל התביעה נגד גנץ

לאחר שפוטר מגלי צה"ל ותבע את שר הביטחון לשעבר גנץ ואת התחנה, הודיעה איש התקשורת יעקב ברדוגו כי "אך ורק בגלל שאנחנו במצב מלחמה" הוא מבטל את התביעה נגד השר גנץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 15:06 כא בטבת התשפד

פרשת גלי צה"ל: ברדוגו מבטל התביעה נגד גנץ
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan SIndel/Flash90

אמיר בשה, עורך דינו של איש התקשורת יעקב ברדוגו הודיע היום (ג') כי לבקשתו הוא מסיר את תביעת הענק שהגיש כנגד בני גנץ, תביעה שהחליט להגיש לאחר שפוטר מתחנת הרדיו גלי צה"ל בזמן שגנץ היה שר הביטחון, כך פרסם העיתונאי רן בוקר.

למה דווקא עכשיו? ההסבר של ברדוגו

עורך הדין הסביר מדוע החליט ברדוגו להסיר את התביעה דווקא בתזמון הנוכחי: "אך ורק בגלל שאנחנו במצב מלחמה והשר בני גנץ חבר בקבינט המלחמה" מסר, "ביקש ברדוגו להסיר את התביעה האישית נגד בני גנץ, שיידרש כל ועיקר לענייני המלחמה ולא לעניינים אחרים".

גנץ

גנץ, ברדוגו מסיר את התביעה. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"התובע השיא לתחנה את אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר"

כזכור, בזמן כהונתו של גנץ כשר הביטחון וכממונה על התחנה, פוטר ברדוגו מהתחנה, מה שגרר תביעת ענק נגד השר, משרד הביטחון והתחנה עצמה על סך של יותר מ-500 אלף שקלים. בכתב התביעה נכתב אז: "כאחרון הפוליטיקאים, שטובתם האישית לעולם תגבר על טובתו של הגוף עליו הם ממונים, הורה שר הביטחון למפקדת התחנה במינוי זמני, לפטר את התובע, על אף שהתובע השיא לתחנה את אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר שבנמצא". כאמור, עתה מסיר ברדוגו את התביעה מהשר גנץ.