שי גולדשטיין: "קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם"

הטוויטר סער בעקבות אמירתו של חיים לוינסון, שטען שעבור סמוטריץ' ומפלגתו השבעה באוקטובר הוא יום חג | "קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם" | "חיים לוינסון הוא מפלצת שפולטת שטויות מהפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 16:33 יט בטבת התשפד

שי גולדשטיין: "קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם"
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי ופאנליסט "חדשות הבוקר" בערוץ, 12 חיים לוינסון, עורר מהומה בשידור כאשר אמר על מפלגת "הציונות הדתית" והעומד בראשה כי "מבחינתו השביעי באוקטובר זה יום חג". במפלגה עצמה הגיבו בחומרה לדברים ודרשו מהרשות השנייה להתערב ולהפסיק את עבודתו בערוץ.

הרשת סוערת: "חיים לוינסון הוא שחצן ויהיר, אדם חסר כל רגש אנושי"

גם הטוויטר סער מהאמירה של לוינסון. איציק הלוי, עיתונאי בשבועון חרדי, כתב: "חיים לוינסון הוא שחצן ויהיר, אדם חסר כל רגש אנושי. מפלצת שפולטת שטויות מהפה על בסיס לייקים, גם כשמבקשים ממנו יפה 10 פעם, תחזור בך מהמשפט הנוראי, הוא מתבצר בעמדתו כמו ילד בן 5 שפישל באמצע הלילה". והוסיף עקיצה גם לערוץ בה שודרה האמירה: "תעודת עניות לחדשות 12".

"קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם"

מגיב אחר כתב: "היושבים בפאנל היו מנומסים מדי, הם היו צריכים להגיד ללוינסון בפרצוף שהוא חלאה ומנוול". אלי ציפורי, עיתונאי ב"מעריב" צייץ גם הוא: "שלא תתבלבלו: חיים לוינסון כנראה מבסוט עד הגג - שוב איזו שטות שגלגל על לשונו הקפיצה את האיש לכותרות. הבעיה היא ממש לא לוינסון, אלא מי שהסכים להכשיר אותו: אלג'זירה 12 ויאיר שרקי. האיש שהשתמט מהמשך שירותו הצבאי הפך עצמו ל'הוגה דעות'. אבוי לנו שאלו גיבורנו בתשקורת".

שדרן הרדיו שי גולדשטיין טען שלא מדובר רק בלוינסון, וכתב: "קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם. הרסן שם הותר לחלוטין והם מתפרעים כמו עדר ללא רועה. אבי ניר, תתעורר, משהו רע קורה בממלכה שלך".