זה היה מהיר - אחרי הפרידה מאופירה: אייל ברקוביץ' עובר למתחרה

אחרי הפרידה המקצועית מאופירה ברקוביץ' וההודעה על סיום הגשת התכנית המשותפת "אופירה וברקו" אייל ברקוביץ' מנהל משא ומתן מתקדם עם רשת לטובת מעבר לערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/23 21:43 יח בטבת התשפד

זה היה מהיר - אחרי הפרידה מאופירה: אייל ברקוביץ' עובר למתחרה
אייל ברקוביץ', צילום: Flash90

כדורגלן העבר ומגיש הטלוויזיה, אייל ברקוביץ', מנהל מגעים מתקדמים עם רשת 13 לטובת מעבר לערוץ והשתתפות בתוכנית טלוויזיה או ריאליטי מבית הערוץ. כזכור, אחרי 18 שנים של שידור משותף, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הודיעו בסוף השבוע על פרידה מקצועית וסיום תוכנית הטלוויזיה המשותפת "אופירה וברקו" שלא תחזור למסך.

"נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן"

הסיבה לפרידה היא היחסים בין השניים, שהתדרדרו עד לפרידה המקצועי אחרי הפסקה ארוכה מהשידורים המשותפים. תכנית הטלוויזיה שלהם לא תחזור למסך, וכך גם התכנית ברדיו103FM. בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה ומסרו: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ".

"חוזר למיקרופון לדבר על מה שחשוב באמת"

רק לפני חודש המגיש והכדורגלן לשעבר, אייל ברקוביץ', התחיל להגיש תכנית יומית חדשה ברדיו תל אביב בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב", יחד עם אנשי ההייטק אלון גונן ואלעד בן יצחק.

"אחרי חודשיים של שתיקה, אני חוזר למיקרופון לדבר על מה שחשוב באמת, על מה שגורם לי לא לישון בלילות. מבטיח שאגיד את כל מה שאני חושב כמו שאתם רגילים", אמר ברקוביץ'. התכנית משודרת בין השעות 10:00 ל-11:00 בבוקר, ועוסקת בפוליטיקה, אקטואליה וכלכלה בימי המלחמה.