43 שנה על המסך: 7 דברים שלא ידעתם על אברי גלעד

הוא קורא לעצמו "דעתן" ומחזיק מאות אלפי גולשים ברשתות. מגיל 18 הוא על מסך הטלוויזיה שלכם ועדין יש דברים שלא ידעתם עליו. קבלו 7 עובדות שלא ידעתם על אברי גלעד

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/23 14:30 טז בטבת התשפד

43 שנה על המסך: 7 דברים שלא ידעתם על אברי גלעד
צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

הוא מוכר לכם מהטלוויזיה, מהרדיו, מהטור בעיתון וגם מהרשתות החברתיות. כבר 43 שנה שהוא בתקשורת ומאיש השעשועים הוא היום גם עיתונאי ואושיה נחשבת. הנה עוד כמה דברים שלא ידעתם על אברי גלעד.

1. אברי גלעד התחתן בפעם השניה ב2012 כשהוא בן חמישים עם זוגתו נעמה שוחט. הם החליטו לעשות חתונה אזרחית בלב רעננה. ג'קי לוי לוהק על תקן הרב. לאברי יש בת אחת מנישואים ראשונים ו-2 בנות מנשואיו השניים.

2. שמו המקורי הוא אברהם קווסטלר, הוא הבכור מבין 2 ילדים. השם אברהם על שם סבו שנרצח בשואה, ומשמעות שם המשפחה המקורי הוא האיש שעושה את הגדילים של הטלית.

3. גלעד מגדיר את עצמו "דעתן" - " אדם שהבעת דעות היא עיסוקו, ומסביר שהתואר הזה סיבך אותו לא מעט בעיקר כשהשמיע דעות לא "נכונות" ולטענתו בעיקר מאז שחצה את הקווים ועבר מהשמאל העמוק לימין המתון.

4. יש לו למעלה מ-250 אלף עוקבים ברשתות, לטענתו זה מה שגרם לישראל היום להציע לו טור שאותו הוא מתחזק באדיקות וצובר בזכותו עוד תמיכה וגם ביקורת.

5. הקנביס הרפואי הוא תחום פעילות נוסף בו גלעד גאה ומספר שמאז שעשה סרט בנושא "גראס באישור רופא" ופעל בתחום מ 40 איש חולים שיש להם אישור לשימוש בקנאביס, היום יש למעלה ממאה אלף חולים עם אישור לשימוש במה שהוא קורא לו: תרופה.

6. לגלעד יש שיתוף פעולה עם הרב נחימובסקי, הידוע גם בכינוי "הרב המרקד" וביחד הם עורכים חתונות למי שרוצה חתונה שהיא גם יהודית, רבנית כהלכה, וגם אישית ונוגעת.

7. הוא הופיע לראשונה בטלוויזיה בגיל 15, בתכנית נוער בשם "עד 18". והתחיל לעבוד בתקשורת באמת רק בגיל 18 בגלי צה"ל. הוא כמעט עף משם אבל ברגע האחרון דניאל פאר ז"ל שהיה הבוחן חשב שהוא יכול להיות מגיש.