ינון מגל: ביבי מסנן אותי, יאיר שולח לי דברים בוואטסאפ

מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 הגיע להתארח בפודקאסט של "וואלה" ודיבר על התקשורת, על הממשלה ועל משפחת נתניהו: "לא בקשר איתם, האנשים של ביבי מסננים אותי. הוא אמר לי תודה אבל אני לא מקבל על זה כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/23 14:35 טז בטבת התשפד

ינון מגל: ביבי מסנן אותי, יאיר שולח לי דברים בוואטסאפ
ינון מגל. ביבי מסנן, צילום: תומר שלום

ינון מגל, מגיש תכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, ידוע כאחד התומכים הגדולים ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומקדיש חלקים נרחבים מתוכניתו כדי לצאת להגנתו ולסנגר עליו - כמעט בכל נושא. מגל הגיע להתארח בפודקאסט של "וואלה", אתר אותו ערך בעברו, ושוחח עם ידידו דוד ורטהיים על המצב, על התקשורת הישראלית ועל נתניהו.

ינון מגל: "נפגשתי עם ביבי כמה פעמים, אפשר לספור על כף יד אחת"

מגל נשאל האם הוא בקשר עם משפחת נתניהו, והשיב: "לא, בכלל לא. עם שרה כלום. יאיר שולח לי מדי פעם דברים בוואטסאפ. עם ביבי מדי פעם אני מדבר, לא באופן שוטף, די מסננים אותי האנשים שלו. נפגשתי איתו כמה פעמים, אפשר לספור על כף יד אחת". ורטהיים טען שראש הממשלה צריך להיות מרוצה ממגל, והוא הסכים: "חבל על הזמן".

"הוא מכיר בזה?", שאל המראיין, ומגיש ערוץ 14 השיב: "כן, הוא אמר לי תודה. אבל זה לא שאני מקבל משהו או ששכרי בצידי, כלום. זה מה שאני מאמין וזה מה שאני רוצה לעשות, אני רוצה להגן עליו מול הרשעות וההתקפה נגדו. אני רואה אותו כמנהיג של המחנה שלי".