"רזי היקר, כנראה שפספסת את ה-7 באוקטובר. הם רצחו את האנשים שלנו"

אלמוג בוקר לא יכול היה להשאר אדיש אל מול תקיפתו של רזי ברקאי את התקשורת על כך שלא הראתה מה עובר על האזרחים העזתיים. בוקר הזכיר והדגיש: "אותם אזרחים עזתים שיתפו פעולה באופן מלא עם חמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 11:27 טו בטבת התשפד

"רזי היקר, כנראה שפספסת את ה-7 באוקטובר. הם רצחו את האנשים שלנו"
אלמוג בוקר תוקף את רזי ברקאי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90, Moshe Shai/FLASH90

בעקבות הסערה שהתעוררה אמש (ג') כשהעיתונאי הוותיק רזי ברקאי טען בשידור חי כי התקשורת "חוטאת" בכך שלא משדרת את מה שקורה בעזה ואת מצב האזרחים בעזה, הגיב כתב חדשות 13 אלמוג בוקר בזעם והטיח בברקאי: "כנראה שפיספסת את התאריך ה-7 באוקטובר".

רזי ברקאי עורר סערה: "בעניין הזה אנחנו חטאנו וממשיכים לחטוא"

העיתונאי הוותיק עורר סערה לאחר יצא כנגד הצנזורה במודע שעושה התקשורת הישראלית כשהחליטה לא לשדר את המצב בעזה. "הדבר היחיד שמפריע לי" אמר רזי ברקאי, "זה שהתקשורת מגוייסת לא להראות מה קורה בתוך עזה, לאזרחים בעזה. ואני חושב שבעניין הזה אנחנו חטאנו וממשיכים לחטוא משום שאנחנו לא רוצים לבאס את הציבור שלנו".

"מקווה שבקרוב גם אתה תתגייס"

אלמוג בוקר לא עבר על האירוע בשתיקה וזעם: "רזי היקר, כנראה שפיספסת את התאריך ה-7 באוקטובר. אותם אזרחים עזתים, 'בלתי מעורבים', שיתפו פעולה באופן מלא עם חמאס, חדרו לשטח ישראל בזזו, חטפו והיו גם כאלה עם אשרת עבודה בישראל שרצחו את האנשים שלנו! אותם עזתים מחזיקים בחטופים שלנו!".

"שלא לדבר על כך שכל בית ברצועה ממולכד" המשיך והדגיש בוקר, "זה לא תקשורת מגוייסת, זאת תקשורת שהבינה אחרי הרבה שנים, את מה שאנחנו בעוטף צועקים: 'זה או אנחנו - או הם'. מקווה שבקרוב גם אתה תתגייס", עקץ את ברקאי לסיום.