רותם סלע נפרדת: "כמה עצב. פשוט בלתי נתפס"

הדוגמנית ומנחת "הכוכב הבא" התבשרה על מותו של סרן שאול גרינגליק ז"ל שהשתתף בתוכנית, וספדה בלב שבור: "ישר הכנסת איתך כל כך הרבה שמחה ואור. כמה יופי, כמה כישרון, כמה עצב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 07:36 טו בטבת התשפד

רותם סלע נפרדת: "כמה עצב. פשוט בלתי נתפס"
רותם סלע, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

המלחמה בעזה מביאה איתה מידי יום בשורות קשות שאי אפשר להישאר אדישים אליהן, כך גם במקרה של סרן שאול גרינגליק שנפל אמש (ד') בעזה. קצין הנח"ל השתתף לאחרונה בתוכנית ה"כוכב הבא" כשהוא לבוש מדים והפתיע את הקהל והשופטים בביצוע מרגש לשיר "עטלף עיוור" של חנן בן ארי. אבל למרות שעבר שלב בתוכנית, שאול בחר לחזור לפלוגה ולהמשיך להילחם.

שאול ז"ל בתוכנית

שאול ז"ל בתוכנית, צילום: קשת 12

רותם סלע: "הלב שלי שבור"

מנחת התוכנית, רותם סלע נפרדה משאול בכאב וכתבה: "שאולי. הלב מסרב להאמין. הגעת למפגש הראשון שלנו וישר הכנסת איתך כל כך הרבה שמחה ואור". סלע נזכרה, "ישבת מוקף במשפחה היפה שלך שהסתכלה עליך בגאווה עם עיניים נוצצות. מה עובר עליה עכשיו? אני אפילו לא מסוגלת לדמיין".

המנחה המשיכה וספדה, "הקסמת אותנו, הצחקת אותנו, אפילו קמנו לרקוד יחד. כמה יופי, כמה כישרון, כמה עצב. פשוט בלתי נתפס. איזו מציאות נוראית. הלב שלי שבור. אני שולחת תנחומים וחיבוק חזק למשפחה, שלא תדעו עוד צער. תשיר ותרקוד למעלה ילד יפה תואר שכמוך, תראה לכולם שם כמה אתה כוכב".