אסף ליברמן תומך בקולגה שהותקף: "זה הדבר היחיד ששגוי בטקסט"

לאחר שהעיתונאי יאיר שרקי הותקף ברשתות והגיב בפוסט חריף, מגיבים גם חבריו לתקשורת ומעניקים לו גיבוי מול המתקפות. העיתונאי אסף ליברמן הגיב לשרקי והביע תמיכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 19:54 יד בטבת התשפד

אסף ליברמן תומך בקולגה שהותקף: "זה הדבר היחיד ששגוי בטקסט"
אסף ליברמן, מביע תמיכה בשרקי, צילום: Gili Yaari/Flash90

העיתונאי יאיר שרקי הותקף אמש (ב') ברשתות החברתיות לאחר שגינה בשידור את המתקפות על השר גנץ שנכח בערב הוקרה לנועה תשבי, התקפות שירדו גם לפסים אישיים בחייו. שרקי עצמו הגיב בפוסט ארוך ומנומק ותקף את "מכונת הרעל" לדבריו ש"היא הכי שונאת שמדברים עליה", כתב. מספר אנשי תקשורת הגיבו לשרקי והביעו בו תמיכה, אך היו כאלה שהוסיפו גם ביקורת עניינית על דבריו.

התמיכה והביקורת על שרקי

העיתונאי אסף ליברמן הגיב לפוסט של שרקי וכתב: "הדבר היחיד ששגוי בטקסט הזה הוא שאתה לא כזה טוב. תבורך". מי שדווקא ביקר את שרקי היה העיתונאי דוד ורטהיים שכתב לו כי "נראה לי שפספסת. זה לא היה אייטם, אלא סיוע למכונת הרעל. מרוב רצון לאזן, הסתבכת. אין מה לעטוף את זה עכשיו באומץ לב מדומיין. זה לא".

יאיר שרקי

יאיר שרקי, התקפות אישיות. צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"למנוע מאנשים להשמיע את קולם באמצעות פעילות ממוקדת, אישית"

בפוסט כתב שרקי: "האפקט העיקרי של מכונת הרעל הוא הרתעה. לא להטות את דעת הקהל כולה, אלא למנוע מאנשים להשמיע את קולם באמצעות פעילות ממוקדת, אישית. ומה הכי מבהיל אותה: אלו שלא מונחים אוטומטית בחלוקה הנוחה של אנחנו והם".