העיתונאי הגיב ליאיר שרקי: "אתה אמיתי? עכשיו אדע איך להתייחס לפרשנות שלך"

תמונתו של בני גנץ ממשיכה לעורר סערה, והפעם בין יאיר שרקי לעיתונאי משה פרימו. שרקי קרא לאלה שתקפו את גנץ "פשפשים" ופרימו נפגע והטיח "אני לא סופר אף אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 09:51 יד בטבת התשפד

העיתונאי הגיב ליאיר שרקי: "אתה אמיתי? עכשיו אדע איך להתייחס לפרשנות שלך"
יאיר שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

תמונתו של בני גנץ מאירוע ההתרמה, בה הוא נראה מחייך ומחזיק כוסית משקה, ממשיכה לעורר סערה ולהוביל להתכתשויות בין העיתונאים. משה פרימו, עיתונאי בספורט 5, היה בין האנשים שתקפו את גנץ על התמונה המדוברת, ונפגע מיאיר שרקי שקרא לתוקפים "פשפשים". פרימו הטיח בשרקי "לא סופר אף אחד. עכשיו אדע איך להתייחס לפרשנות שלך".

פרימו צייץ אתמול את התמונה של גנץ וטען כי השר חוגג על אף המלחמה. הוא כתב בזעם: "תמונה נוראית בני גנץ. אני שאין לי קשר למלחמה לא חגגתי כלל מ 7 באוקטובר, איך אפשר? חילים נקברים כל יום ואתה בן אדם חסר מודעות ורגש. תתבייש".

שרקי: "מכונת רעל ופשפשים", פרימו: "אתה אמיתי?"

לאחר מכן, בזמן שצפה פרימו בחדשות הוא ראה את הדברים שאמר שרקי על סערת התמונה: "מה שמעורר הרבה יותר אי נוחות זה בשתי מילים 'מכונת הרעל'. כי מה יש לנו כאן? אב שכול, מישהי שעושה הסברה למען ישראל, ואדם שנכנס תחת האלונקה הפוליטית ויצר את ממשלת החירום הזאת כדי ליצר אחדות בעם". שרקי המשיך, "הוא ידע בדיוק עם מי הוא נכנס לממשלה, והוא התעורר עם הפשפשים, והוא גם ידע שהוא יתעורר עם הפשפשים".

ההתבטאות הרתיחה את פרימו שצייץ: "אתה אמיתי שרקי? אתה פרשן בכיר בחדשות 12? אני לא ימין ולא שמאל, לא בעד ביבי ולא נגד ביבי. 'מכונת רעל ופשפשים'. אני מהראשונים שצייצתי שהתמונה הזאת לא טובה לבני גנץ ואני לא סופר אף אחד. עכשיו אדע איך להתייחס לפרשנות שלך".